Wat kost internet en televisie abonnement?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kristy1998x

Re: Wat kost internet en televisie abonnement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 00:19

€85 per maand bij Ziggo hier hebben wij qua internet en TV het hoogst mogelijke pakket gekozen. Bevalt prima.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 04:15

Wij hebben alleen internet, glasvezel voor 25 euro bij T-Mobile. TV vonden we te duur, je betaald om reclames te kijken. :+ Meeste programma's kun je toch gratis terugkijken.

Wij hebben een oude laptop op de tv aangesloten en kijken veel Netflix.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 07:54

Captain schreef:
Wij hebben alleen internet, glasvezel voor 25 euro bij T-Mobile. TV vonden we te duur, je betaald om reclames te kijken. :+ Meeste programma's kun je toch gratis terugkijken.

Wij hebben een oude laptop op de tv aangesloten en kijken veel Netflix.

Een Chromecast is dan echt ideaal voor jullie.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 07:56

Ja die hebben we maar ik vind het een onding. :') Via de laptop werkt zoveel makkelijker.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 07:59

€25 :D
Ik heb alleen internet en stream programma’s vanaf Netflix naar de chromecast :)

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 08:40

Te duur...

Ik betaal nu €43 bij Oxxio glasvezel met gratis opnemen pakket.

Weet je, ik vind het niet erg om dit bedrag te betalen als dat ook een "alles in één" bedrag zou zijn.

Vroeger had je tv en je kon naar de videotheek om een film te huren.

Ik vind het dus niet erg om voor Netflix bij te betalen, maar het is wél storend dat je nu eigenlijk én Netflix én disney+ én videoland én NL ziet.... moet aanschaffen wil je alles kunnen kijken.

Steeds meer programma's komen achter een 2e betaalmuur te staan en dáár stoor ik me verschrikkelijk aan.

Gewoon 1x betalen voor alles wat op tv komt en 1x betalen voor alle films en series die je "normaal" in de videotheek kon huren.

Maar niet én €43 betalen voor steeds minder tv en als je alles bij elkaar zou optellen, ook nog €50+ voor alle losse abonnementen.

Ik heb trouwens zelf alleen Netflix. Gedeeld met mn zusje en ouders, ik betaal €2,5 per maand.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 09:06

Ik betaal €65 voor tv met extra pakket, opnemen en internet bij Telfort, nu KPN.
Moet wel zeggen dat we goed beeld en internet hebben, was toen bij Ziggo wel anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 19:38

Omdat dit onderwerp beter op HTT past, verplaats ik het van ENT naar HTT :)

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 19:48

Te veel :') Volgensmij ergens in de 70 euro voor Ziggo, niet het XL abbonement. Daarnaast nog Videoland en Disney+, Netflix via familie

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 19:53

Ik betaal volgens mij rond de 60€ per maand, dat is standaard tv en normaal internet bij Caiway. Ons stoffige dorp heeft alleen de keuze uit Caiway of KPN en KPN is nog een stuk duurder. Verder heb ik met vrienden onderling abbo's op streamingsdiensten, Ik heb Netflix, Prime, Apple, Disney en Videoland, maar betaal daaraan ongeveer een 10tje omdat we het dus allemaal onderling doen. (de een heeft abbo op zus, de ander abbo op zo enz.)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 20:07

Ik betaal voor glasvezel internet 50 mbps + TV €47,50 bij Telfort. Het wordt nu overgenomen door KPN,
benieuwd wat er met de prijs zal gebeuren. Net even speedtest gedaan zit op 49,70 dus super netjes :)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 20:18

Hier 62,60 per maand voor internet, tv en bellen van ziggo. We wachten op glasvezel buitengebied. Het is verdacht stil daaromtrent maar hopelijk komt het snel. Ziggo is hier de enige op de kabel. Andere optie is adsl via de oude telefoonkabel maar dat is echt bagger omdat we vrij ver van de centrale zitten.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 20:30

Melyoramel schreef:
Nee, ik ook niet :')

Oh ja, buitengebied :') Breek me de mond er niet mee open. Arme klanten die je dan aan de lijn hebt en dan doe je een postcode-check "tja, wij kunnen hier maar 3mbit/s leveren..."

Zo herkenbaar.

Afbeelding

Wij hebben Telfort voor internet omdat die de enige was die hier kwam.
38.50

Canal digital met een schotel voor tv
24.95

Slaapkamer digitenne van KPN
17.00

En mijn mobiel van KPN

Gelukkig krijgen we binnenkort glasvezel.
Zijn ze al een jaar mee bezig maar het gaat eraan komen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 07:37

Afbeelding
Dit is van Telfort/KPN in de stad.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 10:52

Wij hebben ook Ziggo. Ik wilde graag dingen opnemen, doorspoelen en kijken wanneer ik wil. Dat in combinatie met een gamend vriendje kom je op bijna €70,- per maand voor tv en internet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 10:55

Hier geen tv abonnement meer, dus alleen internet. Da's 30 euro per maand. We hebben een abonnement bij Youfone met een vrij hoge snelheid (weet ik zo even niet uit mijn hoofd) en hapert nooit. Dus erg blij mee.
Netflix hebben we gratis via iemand anders, videoland betalen we €3 per maand voor omdat we het account delen. Mijn vriend gebruikt ook regelmatig Amazon prime video, maar ook dat is via een vriend.
Ik heb wel zelf een Spotify Premium account voor een tientje per maand.

Dus in totaal €43 kwijt per maand, als je Spotify meerekent.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 10:57

Ik ben sinds kort overgestapt naar online. Ik betaal nu 27.50 en na een half jaar 45 euro ofzo iets. Ik heb dan tv, internet en fox sports. Bij Ziggo betaalde ik bijna 65 euro zonder fox sports..

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 11:07

Bij Ziggo hadden we óf blokjes beeld of stilstaand beeld en drie keer een andere kabel getrokken, tot de duurste aan toe en gewoon zeggen nee mevrouw die zijn niet goed 8)7
Zit nu al jaren bij Telfort en we hebben 1x een landelijke storing gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 11:14

Ik ben uiteindelijk best iets kwijt als ik het optel.. 70 euro voor Ziggo (snel internet en tv-abbo met Eredivisie), nog 12 euro voor Netflix, tientje voor videoland en 3 euro voor Amazon Prime. En dan huur ik nog regelmatig films via Pathe of Apple TV. Oeps :))

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-20 14:58

Olympia schreef:
Ik ben sinds kort overgestapt naar online. Ik betaal nu 27.50 en na een half jaar 45 euro ofzo iets. Ik heb dan tv, internet en fox sports. Bij Ziggo betaalde ik bijna 65 euro zonder fox sports..

Ik heb even gegoogeld, maar online klinkt wel goed. Zit er ergens een addertje onder het gras? :D ;)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 15:12

Ik heb prima internet en tv. Ik doe niet veel met internet behalve Netflixen, beetje stufen op het internet en online shoppen. Ik heb het nu bijna een maand en ben zeer tevreden. Ik had erger verwacht vanwege het lage bedrag dat het wel trager zou zijn, maar niets is minder waar.

Melyoramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 18:59

Nikass schreef:
Olympia schreef:

Ik heb even gegoogeld, maar online klinkt wel goed. Zit er ergens een addertje onder het gras? :D ;)

In vergelijking met Ziggo zal het afhankelijk zijn van het ondergrondse netwerk, Online levert via KPN netwerk, Ziggo via Ziggo netwerk.

Online is goedkoper dan KPN gedeeltelijk door klantenservice (telefonisch contact Online op ma-za 9:00-21:00 en via een 085- nummer met lokaal tarief; vs KPN telefonisch contact 24/7 via 0800- nummer wat gratis is).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 19:34

In mijn ervaring ligt het zo erg aan waar je woont. Bij mijn moeder is Ziggo prut, toen ik in Utrecht woonde was Ziggo ook echt drie keer poedersuiker qua verbinding. Waar ik nu woon was T-Mobile echt een absolute hel, ik had niet eens wifi in de slaapkamer (en ik woon in een appartement van 60 m2 dus tel uit je winst) terwijl Ziggo het hier echt geweldig doet. Klapt er nooit uit en heb altijd snel internet.