Digibeet heeft hulp nodig...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Divers

Re: Digibeet heeft hulp nodig...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-20 17:53

Oef dan moet ik er een backup van maken enzo... -O-
@8nnemiek, ik geloof niet dat het gaat om dat windows 10 te groot is, ik klik aan dat ik maar 25 gb wil gebruiken voor de partitie en zodra dat klaar is staat er ineens 100 gb, dat klopt gewoon niet en er lijkt wel iets corrupt.

Chiren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 18:02

Wat voor Macbook is het?

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-20 18:18

Een air uit 2018

Chiren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 18:39

Ik denk eerlijk gezegd dat Planet Zoo daar sowieso niet soepel op gaat draaien en dat je beter RAM in de Windows kunt laten prikken.

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-20 19:54

Er staat bij planet zoo dat ze 8gb ram minimaal aanraden en dat heeft mijn macbook wel... er staat bij de stats van de Windows (die ik via zo'n website heb gevonden) ''4 gb ram non removable'' en ''1 slot'', dus ik kan. geen extra RAM in een slot stoppen en die 4 gb kan ik niet vervangen
Of begrijp ik het verkeerd?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:52

Ideetje? Externe HDD op je PC prikken en dáár dan Planet Zoo op installeren, externe harde schijven zijn niet zo duur tegenwoordig :)

Wel vantevoren het installatiepad wijzigen naar je externe HDD.

En dan: losse videokaart kopen en afstappen van de ingebouwde videokaart. Moet je kijken hoe snel je PC dan gaat qua games, goeie ervaringen mee!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:55

Divers schreef:
Er staat bij planet zoo dat ze 8gb ram minimaal aanraden en dat heeft mijn macbook wel... er staat bij de stats van de Windows (die ik via zo'n website heb gevonden) ''4 gb ram non removable'' en ''1 slot'', dus ik kan. geen extra RAM in een slot stoppen en die 4 gb kan ik niet vervangen
Of begrijp ik het verkeerd?

1 Slot wil zeggen dat je 1 plekje vrij hebt om extra geheugen erbij te prikken. Non-removable wil zeggen... dat je het niet kan verwijderen. Zit verwerkt in je moederbord van je PC.

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-20 10:24

Ah oke, dus dan kan ik er wel eentje bij doen. Dan ga ik dat ook nog eens overwegen.

Externe hard disk is handig voor mijn macbook met genoeg RAM maar het spel bestaat niet voor de macbook helaas.

Chiren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 12:26

Het draait niet alleen om je RAM. Ook je cpu, cpu snelheid, dedicated video ram en grafisch kaart zijn heel belangrijk. En op die specs gaat je MacBook het niet trekken.

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:20

Misschien is deze een goeie om eens door te nemen: https://www.reddit.com/r/PlanetZoo/comm ... aptopspcs/

Het zou me sterk verbazen dat je dit spel draaiende krijgt op die Windowslaptop, zelfs als je hem zelf open maakt (als hij nog onder garantie is heb je grote kans dat die vervalt als je dat doet) en er RAM bij steekt. Een Intel geïntegreerde kaart zal dit spel niet trekken of met zeer veel mankementen. Dat wordt ook vernoemd in die reddit thread.

Macbooks geen ervaring mee maar ik betwijfel of een air krachtig genoeg is voor een spel als dit. Als ik afga op wat ik op de Applesite zie denk ik van niet.