Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
superpony schreef:Oke, ik dacht een hot tub is niet zo groot en met een paar blokken hout zo warm.
Op welke temperatuur hebben jullie de jacuzzi?? Die staat dus 24/7/365 aan??
Energie rekening is sowieso niet laag hier. Maar we willen misschien zonnepanelen. Dus wie weet scheelt dat.
En bij welke merken jullie ook echt wat voor je lijf op de lange duur? Dus als je het met regelmaat gebruikt?
Popstra schreef:Jacuzzi is als je de geïsoleerde deksel er af haalt zo warm als jij hem heb ingesteld en lekker schoon.
Net als die bubbels op ongemakkelijke plaatsen
Prairy schreef:Popstra schreef:Jacuzzi is als je de geïsoleerde deksel er af haalt zo warm als jij hem heb ingesteld en lekker schoon.
Even over dat deksel, als je reuma hebt dan is dit wel iets om rekening mee te houden, dat deksel is nogal zwaar namelijk (en ik had toen nergens last van maar had wel wat moeite om hem om te klappen. Er helemaal afhalen zou me niet gelukt zijn).
Dat geluid van de bubbels stoort mij ook altijd als ik naar de sauna ben en erin zit. En dat water dat op de een of andere manier altijd in mijn oor of neus komtNet als die bubbels op ongemakkelijke plaatsen
superpony schreef:Het zal onder de veranda komen en daar hebben we geen buren. We hebben maar aan 1 kant een buurvrouw en die zit een stukje verder en daar wordt ook gestookt.
Op zich als een hot tub de keuze zou zijn, stook ik die gewoon in de middag op en zal die wel op tijd klaar zijn.
Ik vind het beiden niet hetzelfde als een bad. Dit is echt om samen te ontspannen en buiten met zicht op de beestjes.
+ de warmte voor ons lijf.
Qua jacuzzi zal ik de deksel testen, maar dat kan mijn man ook. En ik heb reuma, maar til nog gewoon hooi baaltjes, de mestkar etc.
Als reactie bij andere reuma patienten kreeg ik; lekker voor je lijf, maar daarna door de warmte meer last van ontstekingen.
Ik heb bij de jacuzzi alleen lichtjes wat bezwaar tegen met regelmaat chloor tabletten. En de laatste keer dat ik erin zat ergens, sloeg dat tijden het bubbelen wel op mijn ogen.