Waar kunnen sleutels uithangen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Re: Waar kunnen sleutels uithangen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 18:46

Ik ben het pasje van de nieuwe auto van mn man kwijtgeraakt. Was bij mn ouders geweest, auto geopend met pasje, auto gestart met pasje en naar huis gereden.
Thuis kon ik pasje dus echt NERGENS meer vinden. Heb savonds laat reserve pasje gepakt, auto op slot gedaan en ben naar bed gegaan. 2 dagen later vond ik mijn pasje in het opbergvak van de midden console. Zwart pasje + zwarte bekleding in het opvergvak =vragen om problemen :=

Ook mn eigen autosleutel en huissleutel. Iedereen laten helpen zoeken, zelfs schoonouders die hun oppasdag hadden.
2 dagen de reserve sleutel van de auto gebruikt en de sleutel bij de buren opgehaald. Bleek dat ding gewoon onderin mn handtas te zitten....

Geef niet op, je vind hem vanzelf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 18:48

Stofzuiger? Laptoptas?

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 18:57

Hangt ie niet ergens aan een haakje aan de muur in het kader van opgeruimd staat netjes?

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 18:41

Zijn ze inmiddels weer terecht? Ik heb twee voorwerpen die ook van de aardbodem lijken te zijn verdwenen. Helaas hebben de tips in dit topic nog niet tot succes geleid.

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 19:32

ook de jaszakken van alle jassen (dus niet alleen die van jou!) gecheckt?
Ik was een keer mijn autosleutel kwijt, was spoorloos. Mijn bos was er wel maar die auto sleutel niet. Mijn partner liep te brommen dat ik ook altijd vanalles kwijt ben. Een nieuwe sleutel met afstandsbediening was over de €100 en wilde ik niet zomaar bestellen, die sleutel moest echt in de buurt zijn! Weken later komt mijn man naar me toe met de auto sleutel, zat in zijn klusjas. Hij kon zich ineens ook weer herinneren dat hij m van mijn bos gehaald had omdat hij bang was dat ik beide sleutelbossen mee zou nemen die middag en hij niet met een auto weg zou kunnen indien nodig ...
Hopelijk komt jou sleutelbos ook weer boven water!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-19 19:45

Ik heb hem nog steeds niet gevonden :( Gelukkig hadden we nog een hele bos reserve fiets sleutels en de goeie zat er tussen! Heb een huissleutel mogen bijmaken gelukkig, dus het probleem is als het ware opgelost. Maar ik blijf het zo vreemd vinden...

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 05:37

Trek het je niet aan TS !
Ik heb ooit een usb stick gehad met mijn eindwerk. En nog zo tegen mezelf gezegt. Hier zie ik hem altijd liggen! Ik had de stick nodig, en hij was weg. Dus alles van mijn eindwerk opnieuw kunnen maken.
Eindelijk als af en afgestudeerd... lag de usb terug op zijn plaats.
De grote hoe vraag blijft toch nog altijd een mysterie.

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 05:49

Vuilnisbak?
Heb ooit mijn sleutels weggegooid
Ws toen ik ze vasthad om iets anders weg te gooien