Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Als het constant gebeurd dan kun je best eens iets er over zeggen, gebeurd het zo af en toe dan moet je maar even wat verder lopen. 
plutolover schreef:__Sannne schreef:
Dus jij zou dat wel mogen, maar iemand anders niet? Ben je mal.
ik zeg nergens dat hij t niet mag. Ik zeg alleen dat ik me er aan irriteer.
Wat officieel mag zowel mijn auto als zijn auto niet voor t huis staan. Maar ivm parkeerplekken te kort worstelt gedoogd maar er is ook plek zat naast t bos.
dan komem ze dooorgaanshandhaven. Mooie is dan heb je geen ekle auto meer voor jecdeur, want ze bekeuren allles en iedereeen dan, ook julie zelf
rumay schreef:Ik woon op een weg met 10 huizen en 10 parkeerplaatsen, voor ieder huis 1 parkeerplaats. Wij hebben 2 auto's, 1 voor de deur en 1 verderop op een parkeerplaatsje. Mijn buren hebben 2 kinderen en in totaal 3 auto's en nee geen prive plaatsen maar heb ze toch verteld dat ik geen auto van hun voor mijn deur wil zien. Ja heel kinderachtig misschien maar ook zij kunnen een stuk lopen naar de p-plaats net als ik of mijn vriend moeten. Vroeger was de berekening 1 auto per gezin tegenwoordig minimaal 2 en als kinderen een auto hebben 3 of 4.
Als er bij onze oudere buren visite is vind ik het geen probleem dat ze de auto voor mijn deur zetten.
Dus snap TS wel.
. rumay schreef:Ik woon op een weg met 10 huizen en 10 parkeerplaatsen, voor ieder huis 1 parkeerplaats. Wij hebben 2 auto's, 1 voor de deur en 1 verderop op een parkeerplaatsje. Mijn buren hebben 2 kinderen en in totaal 3 auto's en nee geen prive plaatsen maar heb ze toch verteld dat ik geen auto van hun voor mijn deur wil zien. Ja heel kinderachtig misschien maar ook zij kunnen een stuk lopen naar de p-plaats net als ik of mijn vriend moeten. Vroeger was de berekening 1 auto per gezin tegenwoordig minimaal 2 en als kinderen een auto hebben 3 of 4.
Als er bij onze oudere buren visite is vind ik het geen probleem dat ze de auto voor mijn deur zetten.
Dus snap TS wel.
serieus!!
Electra63 schreef:rumay schreef:Ik woon op een weg met 10 huizen en 10 parkeerplaatsen, voor ieder huis 1 parkeerplaats. Wij hebben 2 auto's, 1 voor de deur en 1 verderop op een parkeerplaatsje. Mijn buren hebben 2 kinderen en in totaal 3 auto's en nee geen prive plaatsen maar heb ze toch verteld dat ik geen auto van hun voor mijn deur wil zien. Ja heel kinderachtig misschien maar ook zij kunnen een stuk lopen naar de p-plaats net als ik of mijn vriend moeten. Vroeger was de berekening 1 auto per gezin tegenwoordig minimaal 2 en als kinderen een auto hebben 3 of 4.
Dus snap TS wel.
Je zou bij mijn kinderen aan het verkeerde eind zijn. Die zetten de auto toch echt voor je deur, als het zo uitkomt.
Maar wij wonen dan ook in Rotterdam.
Ik kan me niet eens herinneren wanneer mijn auto voor het laatst überhaupt in mijn straat stond geparkeerd, laat staan voor de deur.
Poekkie schreef:Hier ook... en als mensen komen klagen hebben we er juist extra plezier in om de auto NET daar te zetten ook al is het eigen huis gewoon vrij. Kwestie van mensen wat opvoeden
Gelukkig hebben we er door die parkeerplaats niet zoveel last van, misschien dat wij het dan ook wel gewend zijn om 'niks' voor het huis te hebben