E-readers - problemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Re: E-readers - problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 20:10

ooooo zo nu snap ik hem. Dankjewel voor de toelichting.

Dat is dan wel een dingentje om goed over na te denken. Ik vind kobo echt een veel uitgebreider pakket hebben als de online bibiotheek. Puur even mee gestopt omdat ik nu te weinig lees om het eruit te halen.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 20:24

Al jaren kindle fan.
Vooral omdat je via Amazon echt alle boeken kan lezen. Dat was toentertijd in ieder geval de reden om een Kindle te kiezen. Inmiddels heeft Kobo ook een aardig assortiment.

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 20:25

Niqui hoe bevalt de Libra? Valt me op dat de H2O dezelfde prijs heeft. H2O is toch ouder?

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 20:37

Ik heb een oude kobo touch. Batterij wordt iets minder, maar nog te doen. Ik heb twee jaar geleden geprobeerd om de online bibliotheek werkend te krijgen, maar adobe editions herkent de reader niet. Volgens de adobe helpdesk zou ik heel snel een oplossing krijgen als ik mijn probleem op de adobe community postte.
Hun idee van heel snel is niet de mijne : de eerste reactie moet nog komen -O-

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 21:11

mag schreef:
Niqui hoe bevalt de Libra? Valt me op dat de H2O dezelfde prijs heeft. H2O is toch ouder?
Hij bevalt prima, ik ben er heel blij mee! Hele mooie e-reader vind ik. Ligt lekker licht in de hand en je kunt hem met een hand vasthouden en bedienen door de fysieke knoppen aan de zijkant. Het beeld draait mee, dus je kunt hem zowel links als rechts vasthouden. Net hoe je het fijn vindt. En kiezen tussen rechtop (portrait) of liggende stand (landscape), dat kan nu ook.

Het is de opvolger van de H2O versie 2. Raar eigenlijk dat die even veel kost als de Libra.

Ik had hiervoor de H2O versie 1, maar deze bevalt me echt veel beter.