Schuur_ schreef:Feestje?
Nope dat is juist het ergste
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Schuur_ schreef:How jongens,
Mijn reactie is absoluut niet zo bedoeld? Het is zondagavond, chill? Hier staan de kasten ook vol met huismerken hoor.
Ik drink zelf amper frisdrank en ben altijd huiverig om andere merken dan ik ken te proberen... Vandaar mijn verdere vragen over hoe het smaakt.
Net alsof ik oordeel dat iemand in de Aldi winkelt. Als ik er zelf niet zou winkelen zou ik het toch ook nooit in een ander zijn kar zien staan?
ArankaM schreef:Liezel1 schreef:Aranka, ik zie daar bloemen op siroop in je koelkast! En ik.maar denken dat ik de enige gek was
Nee hoor![]()
Die heb ik van mijn schoonmoeder gehad want die wilde ze weggooien. Maar ik heb ze nooit gebruikt ( heb ze sinds februari)
Lautje138 schreef:Aranka, ik zie daar bloemen op siroop in je koelkast! En ik.maar denken dat ik de enige gek was
Ok... ik heb zojuist 10 minuten zitten staren naar de foto van de koelkast van Liezel om bloemen op siroop (??) te vinden...
is het eetbaar?
MarleenM schreef:Lautje138 schreef:Aranka, ik zie daar bloemen op siroop in je koelkast! En ik.maar denken dat ik de enige gek was
Ok... ik heb zojuist 10 minuten zitten staren naar de foto van de koelkast van Liezel om bloemen op siroop (??) te vinden...
is het eetbaar?
Ik deed precies hetzelfde, maar kon niks vinden. Dames graag tekst en uitleg

)