Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

pmarena schreef:Ja? Ook geen gedoe met de vaatwasser die er onder staat te stomen, of kromtrekken of scheuren ofzo...?
Skippy01 schreef:pmarena schreef:Ja? Ook geen gedoe met de vaatwasser die er onder staat te stomen, of kromtrekken of scheuren ofzo...?
Deurtje van de vaatwasser blijft hier bijna altijd dicht tot dat ding klaar en afgekoeld is (zet hem namelijk meestal aan voor ik ga slapen en maak hem dan de dag erna past leeg).
Maar nee, geen scheuren, geen kromtrekken.
Ceetje_bokt schreef:Wij hebben een vaatwasser die op ecostand zelf het deurtje open doet als hij klaar is. Dat is dus superslecht voor je keuken. De stoom is dan nog te heet en te nat en de opening erg klein. Die eco stand gebruiken we dus nooit meer. Gelukkig doet hij dit trucje niet met de andere programma’s.

Relaxed schreef:Ik ben vandaag bij wat zaken en de ikea geweest en het prijsverschil is dusdanig dat ik voor ikea ga. Daarbij vind ik in de keukenzaken de verkopers echt zo irritant
Qua apparaten ga ik nog wel verder oriënteren, maar ik woon alleen en gebruik alles dus niet heel intensief.
superpony schreef:Relaxed schreef:Ik ben vandaag bij wat zaken en de ikea geweest en het prijsverschil is dusdanig dat ik voor ikea ga. Daarbij vind ik in de keukenzaken de verkopers echt zo irritant
Qua apparaten ga ik nog wel verder oriënteren, maar ik woon alleen en gebruik alles dus niet heel intensief.
Persoonlijk zou ik daar inderdaad rekening mee houden. Onze zoon woonde nog thuis en we hadden de grote maat vaatwasser. Die draaide toen om de dag. En dan doe ik geen pannen en kwetsbare dingen erin.
Nu zijn we met z'n 2en en duurt het veel te lang voor hij vol is eigenlijk. Afhankelijk van de maten, zou ik straks misschien dan voor de iets kleinere gaan. Of meer programma keuzes. Heb nu 3 programma's en afspoelen.
En zoals de koelkast......Die is best leeg. Niet omdat ik zo weinig koop, maar toch wel veel vers. We hebben een dubbeldeurs amerikaanse koelkast. En eigenlijk is vries deel dan net aan. Ik bewaar kliekjes voor mijn man op zijn werk en dat pas net. Maar koelkast is veel te groot. Haal 1x pw boodschappen en dan is die gewoon niet vol te krijgen eigenlijk.
Maar het is natuurlijk heel persoonlijk.
.Relaxed schreef:Ik ben vandaag bij wat zaken en de ikea geweest en het prijsverschil is dusdanig dat ik voor ikea ga. Daarbij vind ik in de keukenzaken de verkopers echt zo irritant
) en dat hadden ze (iig destijds) niet bij Ikea. Relaxed schreef:Idd, ik ga ook voor een normale wasmachine. Op mijn huidige heb de optie om een half programma te draaien en die gebruik ik vaak. Duurt een uur korter ongeveer.
Miccamaaike, nee ga zaterdag nog ff rondje doen