Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
capopjekop schreef:Ik verlang soms wel terug naar mijn oude iphone en nokia 3310 Die kon ik laten stuiteren zo vaak ik wilde maar die gingen niet kapot. Mijn 2 laatste telefoons konden minder goed tegen vallen en stoten en daar ging het scherm kapot. Mijn huidige telefoon had alleen nog maar een grote zwarte vlek op het scherm en was onbruikbaar geworden. Ik heb hem net een jaar. Dus ik heb een officieel samsung scherm gekocht en die vervangen. Dus als hij goed blijft werken houd ik hem wellicht gewoon als mijn abo af loopt.
Meestal neem ik een wat ouder model, want ik vind het zonde om tientallen euro's neer te tellen voor het nieuwste model. Maar het kan ook dat ik nu wel een nieuwe neem en dat deze naar mijn vriend gaat.
Prrrr schreef:Hoe doe je dat? Want via Samsung zelf krijg ik dat niet voor elkaar...
Rawr schreef:Je moet je telefoon rooten, de bootloader unlocken, custom recovery installeren (TWRP is de beste) en een custom Android ROM installeren. Zelf gebruik ik LineageOS omdat die zeer actief wordt doorontwikkeld voor de S5 (bijna elke week wel een update).
Omenstabij schreef:Laulitz schreef:Ik heb mijn iPhone nu 4 jaar. De batterij is eigenlijk nog goed! Gaat gemakkelijk een dag mee, eigenlijk zelfs meer, tenzij ik spelletjes speel. Alleen als het koud is en hij heeft weinig batterij dan geeft hij kuren Soms kijk ik wel eens voor een nieuwe maar deze is nog zo goed, dat ik het zonde vind om een nieuwe te kopen.
Dit was voor mij de overtreffende trap toch de overstap naar een nieuw toestel te maken, ondanks dat ik hem pas een jaar in bezit had.
Had je je mobiel nodig, was ie nog op 30%, te koud, poef mobiel uit. D: