Bij de woningstichting waar ik sta ingeschreven neemt nr 1 het altijd zijn goeie kwaliteit huizen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shilady schreef:Eerst maar is zien of nr 1 het niet neemt..
Bij de woningstichting waar ik sta ingeschreven neemt nr 1 het altijd zijn goeie kwaliteit huizen

Janine1990 schreef:x_Anne_x schreef:Gaat om een klein formaat (kruizing) labrador dus in fietsmandje past ze helaas echt niet meer haha.
Ik zie mensen hier met kleinere honden fietsen, aangepast tempo weliswaar
elnienjo schreef:Je huidige huis is gewoon te klein met maar 2 slaapkamers. Kun je nooit 'ns een nachtje apart gaan slapen als je partner snurkt/ziek is. Er is geen logeerkamer meer als de tweede kamer voor je kind wordt.
Als je nu verhuist zonder kind, dan heb je minder stress dan verhuizen terwijl je ook nog voor een klein kind moet zorgen.

x_Anne_x schreef:haha mijn vrouw snurkt sinds de zwanger is veel vaker dan voorheen.
zeg al regelmatig ik wil een logeerbed!
Denk dat idd de conclusie dat t de stress en het extra geld waard is.
Tuin ziet er op de foto's ook wel redelijk uit trouwens dus misschien moet ik dat ook wel echt loslaten
x_Anne_x schreef:Qua apparatuur hebben we nu bijna alles niet inbouw. Alleen de oven zou meekunnen. Hebben nu een losse koelkast, losse vaatwasser, losse magnetron en we koken nu op gas en dan moet in het nieuwe huis inductie worden.
Shadow0 schreef:GDG: het punt is vooral ook dat het in het nieuwe huis wel inbouw is. Dus als TS dat niet accepteert wordt het er vermoedelijk uit gesloopt, en dat maakt keukens ook weer niet handiger of mooier. Dan heb je wel je eigen apparatuur mee, maar ook lege plekken in je keuken en misschien een afgezaagd aanrechtblad (en misschien past het niet.)
En je kunt wel proberen om je eigen losse apparatuur weg te doen, maar ik geloof niet dat het veel opbrengt. Dus dat is een beetje een afweging.
En ook bij het koken: koken op electrisch kan wel theoretisch, maar maakt voor veel mensen ook echt wel veel uit in hoe je dat ervaart. En dan is de vraag dus of je er met de verhuizing op vooruit gaat. Juist als je nu op zich goed zit, alles naar wens hebt ingericht, is het wel even nadenken of je dat op wilt geven. Het is duidelijk dat TS niet wil verhuizen om daarna een tijd lang met halfslachtige oplossingen te willen leven. Koken is daar zeker een deel van voor mensen die dat veel doen.
Het is ook niet erg om even stil te staan bij goedkopere oplossingen hoor, maar ze maken wel uit en kunnen rechtstreeks gevolgen hebben voor hoe je je voelt in een huis.
Shadow0 schreef:GDG: het punt is vooral ook dat het in het nieuwe huis wel inbouw is. Dus als TS dat niet accepteert wordt het er vermoedelijk uit gesloopt, en dat maakt keukens ook weer niet handiger of mooier. Dan heb je wel je eigen apparatuur mee, maar ook lege plekken in je keuken en misschien een afgezaagd aanrechtblad (en misschien past het niet.)
En je kunt wel proberen om je eigen losse apparatuur weg te doen, maar ik geloof niet dat het veel opbrengt. Dus dat is een beetje een afweging.
En ook bij het koken: koken op electrisch kan wel theoretisch, maar maakt voor veel mensen ook echt wel veel uit in hoe je dat ervaart. En dan is de vraag dus of je er met de verhuizing op vooruit gaat. Juist als je nu op zich goed zit, alles naar wens hebt ingericht, is het wel even nadenken of je dat op wilt geven. Het is duidelijk dat TS niet wil verhuizen om daarna een tijd lang met halfslachtige oplossingen te willen leven. Koken is daar zeker een deel van voor mensen die dat veel doen.
Het is ook niet erg om even stil te staan bij goedkopere oplossingen hoor, maar ze maken wel uit en kunnen rechtstreeks gevolgen hebben voor hoe je je voelt in een huis.
x_Anne_x schreef:Er is geen gas dus koken op gas kan echt niet haha.
Elektrisch hadden wij vroeger thuis en dan vond ik altijd regelrecht drama.
Tuurlijk kan ik mijn losse spullen meenemen maar dan moet ik daar plek voor vinden en houd ik lege plekken waar de inbouwapperatuur vandaan komt.
Het huis wordt met huidige keuken excl inbouwapperatuur opgeleverd.
Maar neem aan dat dat wel eventueel over te nemen is.
Als het huis een standaard huurhuis keuken had gehad nemen mensen ook hun apparatuur mee