Omg ik lees mee, het is echt niét te doen.

Wij zijn nu bij het derde huis beland en vonden het niet wat. Das opzich niet erg, maar er wordt zo vreselijk gepusht door makelaars.
Het 2e huis dat we gingen kijken was echt ons droomhuis, man wat baalde ik daarvan. Het was aan het begin van onze huizenjacht en hadden zelf nog geen aankoop makelaar gesproken. We wisten nog zo weinig en waren helemaal blanco. We kregen savonds een mail van die makelaar waar we geweest waren of we aub een bod wilde doen. (Open huis geweest) kon wel janken.
Huizen staan in onze wijk gemiddeld 9 (!!!) dagen te koop. Absurd! Enige voordeel is dat we verwachten dat ons huis ook veel animo zal hebben en we hem snel kwijt zullen zijn met een behoorlijke overwaarde. Maar goed, eerst maar eens wat anders vinden...
Dat open huis is sowieso ruk hè. Naar spelletje!
Je ziet 10-15 andere koppels lopen en daar word je alleen maar zenuwachtig van waardoor mensen als een idioot gaan bieden.
Wij hebben nu een aankoop adviseur achter ons staan, en die helpt ons echt heel fijn. Kan ik iedereen aanraden!
Edit: Hier kregen wij het advies FB pagina`s van makelaars te volgen, zoekopdrachten in te leveren etc. Alles wat op funda staat ben je eigenlijk al te laat voor en zouden de leftovers zijn.