Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:DubbelDun schreef:Als een vos écht ergens naar binnen wil houdt niets hem tegen, maar ik heb gewoon een vogelnet over mijn cavia-ren zitten en dat gaat al weer maanden goed.
Het is 2 meter hoge dikke metalen panelen. Dan moet die eerst al klimmen en dan door kippengaas heen. Doen ze dat ook?
Lynn_Nikita schreef:DubbelDun schreef:Als een vos écht ergens naar binnen wil houdt niets hem tegen, maar ik heb gewoon een vogelnet over mijn cavia-ren zitten en dat gaat al weer maanden goed.
nee hoor hier niet,terwijl ze brutaal genoeg zijn en in de dag komen en mijn varkens en honden negeren.Onder de honden heb ik zelfstandige jagers zitten. Alleen dan moet je ze niet zoals ik opvoeden dat ze alle beestjes met rust laten.Dan laten ze helaas ook vossen en ratten met rust.
Maar bij mij zitten de kippen ook achter een ren met twee meter hoog draad en met netten afgedekt en die laten ze toch keurig met rust.S'nachts sluit ik ze wel op we hebben zo'n elektrisch kippenluik.
Het is 2 meter hoge dikke metalen panelen. Dan moet die eerst al klimmen en dan door kippengaas heen. Doen ze dat ook?
DubbelDun schreef:Er zijn foto's van vossen die tegen een gazen hek opklimmen om erover te komen en ook zijn buren kippen kwijtgeraakt in een met kippengaas afgesloten hok/ren.
Maar die tip van stroomdraad er langs is een goede
Bij hele irritante ontsnappende shetlanders wordt wel eens aluminiumfolie in de manen gevlochten zodat ze beter kontakt maken. Niet liefff, maar het schijnt wel te werken
DubbelDun schreef:Met dit droge weer wil een emmer water tegen je aardleiding/pen aan ook al helpen