Dyson pure bij hooikoorts/allergie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 17:39

Gianti schreef:
Hannanas schreef:
En via ING nog een casback bij Philips!

Heb je een linkje :D kan hem niet vinden

@olikea: ooit eens in verdiept, maar geen wetenschappelijk bewijs kunnen vinden. Dus blijf daar sceptisch over.

Ik ook hoor. Ik houd ervan als de wetenschap het kan bewijzen. Maar ik dacht.. het kan geen kwaad. En ik he b er baat bij. Volgens mijn fysio werkt het bij ongeveer 60/70 % va. De cliënten waarbij ze het aanbracht.

Hannanas

Re: Dyson pure bij hooikoorts/allergie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:00

Er zit in de 2000 serie nog verschil in de 2882 en de 2887!type! De 2887 heeft zowel en aerasense en vitashield.

Heb je een grote ruimte ivm 3000 serie?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-19 00:14

2000i is het geworden via ING! Dus enorm bedankt voor de tip.

@hannanas: dat niet. Maar hoorde over de 1000i dat hij soms best lang deed over luchtzuiver en de 2000i was duurder dan de 3000i :') en wou wel graag het monitoren via de app. Maar bij ING was die voor een 'leuke ' prijs. Enorm benieuwd er na! Heb nu versie die beide heeft besteld!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 01:00

Ben benieuwd!
Die jij gekozen hebt is wel een strakke deal he :D

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 01:10

Vraagje: heeft zo een apparaat ook effect op lucht die sterk is verontreinigd door sigarettenrook?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 02:05

Jazeker! Wat ik inmiddels gelezen heb is dat ook sigarettenrook voor veel mensen de aanleiding zo’n luchtfilter aan te schaffen. Zoals je leest bij de merken zelf adverteren ze daar ook mee (fijnstof, sigarettenrook deeltjes, vos, allergenen etc)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-19 07:46

Olikea schreef:
Ik ook hoor. Ik houd ervan als de wetenschap het kan bewijzen. Maar ik dacht.. het kan geen kwaad. En ik he b er baat bij. Volgens mijn fysio werkt het bij ongeveer 60/70 % va. De cliënten waarbij ze het aanbracht.

Wie weet als dit niet werkt en ik zo wanhopig blijf dat ik het ga proberen haha.

Nou hele nacht weer wakker gelegen van mijn allergie, dus kan niet wachten tot die binnen is :'(

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 14:56

oliebol zeg dat is heftig! Heb je ook pollenwerende horren, dat als je je ramen open zet je toch pollen tegenhoudt?

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 15:08

Ik lees ook even mee, wat een ellende alweer.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 15:25

Gianti als je hem hebt zou je voor mij in de handleiding en bij het apparaat willen kijken of de WiFi uit kan? Kiwitje jij bij de jouwe?

Philips zegt namelijk van wel, en dat dat in de handleiding staat. Maar in de online handleiding zien we niets staan over WiFi uitzetten.

Wij willen ook wel erg graag deze deal!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 15:42

Hannanas schreef:
Gianti als je hem hebt zou je voor mij in de handleiding en bij het apparaat willen kijken of de WiFi uit kan? Kiwitje jij bij de jouwe?

Philips zegt namelijk van wel, en dat dat in de handleiding staat. Maar in de online handleiding zien we niets staan over WiFi uitzetten.

In de handleiding bij die van mij staat niets over uitzetten, dus dat zal je dan aan Phillips zelf moeten vragen. Ik denk dat ze gewoon bedoelen dat als je de wifi niet koppelt, dat ie ook niet aan staat.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-19 16:16

Hannanas schreef:

Ik zal voor je kijken. Hij is vandaag binnen gekomen!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 16:49

Jammer kiwitje! Zo werkt het niet met wifi!
Gekoppeld of niet, de WiFi staat dan aan.
Net als je telefoon terwijl er geen WiFi ter omvangen is en de telefoon dus gebruikt maakt van 3G. De WiFi staat wel aan, zodat bij WiFi ontvangst je telefoon contact kan maken.

Ben benieuwd gianti.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 18:01

Hannanas schreef:
Jammer kiwitje! Zo werkt het niet met wifi!
Gekoppeld of niet, de WiFi staat dan aan.
Net als je telefoon terwijl er geen WiFi ter omvangen is en de telefoon dus gebruikt maakt van 3G. De WiFi staat wel aan, zodat bij WiFi ontvangst je telefoon contact kan maken.

Ben benieuwd gianti.

Ik weet hoe dat wifi werkt :) ik zei ook al dat ik denk dat ze dat bedoelen...

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 18:57

Dan begreep ik je verkeerd. Ja, dat zou jammer zijn.

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 19:38

Olikea schreef:
Gianti schreef:
@olikea: ooit eens in verdiept, maar geen wetenschappelijk bewijs kunnen vinden. Dus blijf daar sceptisch over.

Om hierop aan te sluiten: Is er voor de apparatuur die hier besproken wordt wel wetenschappelijk bewijs dat het klachten vermindert?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-19 19:39

Kiwiwitje: lukt het bij jou in de app hem te zien als je van huis bent?

Hij staat! Wel enorm lopen prutsen met verbinden met de app

Afbeelding

Gisteren heb ik tijdens studeren s avonds 3 extra tabletten en 2x 2 neusspray moeten gebruiken en half uur ogen lopen koelen ivm zwelling .. ben zo benieuwd vanavond!!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 19:45

Gianti schreef:
Kiwiwitje: lukt het bij jou in de app hem te zien als je van huis bent?

Hij staat! Wel enorm lopen prutsen met verbinden met de app

[ [url=m/51bfH0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gisteren heb ik tijdens studeren s avonds 3 extra tabletten en 2x 2 neusspray moeten gebruiken en half uur ogen lopen koelen ivm zwelling .. ben zo benieuwd vanavond!!

Ik moet zeggen, volgens mij heb ik dat nog niet geprobeerd.. :P

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-19 19:50

Astorga schreef:
Olikea schreef:

Om hierop aan te sluiten: Is er voor de apparatuur die hier besproken wordt wel wetenschappelijk bewijs dat het klachten vermindert?

Ik heb hier idd meerdere wetenschappelijke artikelen gevonden die een significant verbetering in klachten constateerde

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 20:16

Gianti schreef:
Astorga schreef:

Ik heb hier idd meerdere wetenschappelijke artikelen gevonden die een significant verbetering in klachten constateerde

Oh, wat interessant. Heb je titels of links die je wilt delen? Mag ook via PB.

Ik herken je extra medicatieconsumptie. Hier is het altijd zoeken naar een hoeveelheid medicijnen waarmee ik redelijk kan functioneren qua klachten zonder er te duf van te worden.
Als ik veel medicatie slik stap ik niet graag in de auto en ik doe dan ook nog eens werk waar ik echt scherp voor moet zijn.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 23:10

Hij staat mooi! Vingers crossed voor een lekkere nachtrust!

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 11:32

En? Werkt het? :D

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 15:11

Ben ook benieuwd!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 08:52

Ik had er eentje als keuze van mijn kerstpakket. Zit nog in doos. Zal hem binnenkort ook eens uitproberen. En laat iedere dag mijn Roomba met HEPA filter zijn ding doen op mijn slaapkamer.

Jullie zitten hoog in medicatie zeg! Ik neem die zware tabletjes alleen als ik weer eens gestoken ben en allergisch reageer. := Ik stap dan niet meer in de auto.

Vooral met alcohol een slaapverwekkende combi. _O-

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 08:58

Ik leef op ceterizine en neusspray. Ik word niet moe van de medicatie. Wel als er veel pollen in de lucht zijn (zeker in de zomer als de grassen bloeien pffff). Daarom ben ik dus wel benieuwd of zo'n apparaat echt werkt voor de lucht in huis. Maar ik heb hier nog geen bevredigend antwoord gevonden. En het is wel een hele hoop geld.