Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
balance schreef:chanicha schreef:Niet toevallig een koolmonoxidemeter?
Die zit in onze brandmelder en die is het niet.
Ik heb sterk het vermoeden dat het de telefoon charger was. We zullen het beleven.
balance schreef:chanicha schreef:Niet toevallig een koolmonoxidemeter?
Ik heb sterk het vermoeden dat het de telefoon charger was. We zullen het beleven.
Rocamor schreef:balance schreef:chanicha schreef:Niet toevallig een koolmonoxidemeter?
Geheel off topic, maar een CO melder moet laag geplaatst worden en een rookmelder hoog. Vandaar dat die combi dingen eigenlijk niet heel handig zijn.
Rocamor schreef:Geheel off topic, maar een CO melder moet laag geplaatst worden en een rookmelder hoog. Vandaar dat die combi dingen eigenlijk niet heel handig zijn.
chamion schreef:Doet mij aan mijn opa denken. Die had de ongedierte bestrijding gebeld omdat hij dacht een krekel in huis te hebben. Bleek de brandmelding te wezen, lege batterij. Wij en de man van de ongedierte bestrijding hebben ons suf gelachen. Opa iets minder![]()
Oude koelkast/vriezer? Mijn oude vriezer begon het te begeven en die maakte hele rare geluiden.