Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

DiantaM schreef:Wij hebben dus ook Ikea servies maar wat ik zo ontzettend irritant vind is dat hun kleuren wisselen en we dus nu niet kunnen aanvullen. Ik wil dan ook gaan wisselen naar een merk die je altijd kan blijven kopen.
roosjenat schreef:Wiebe van der Zee! (de koeien collectie).
We hebben eingelijk alles al van de collectie, maar we hebben niet alles in een keer gekocht.
Er is voor gekozen omdat mijn moeder gek is op koeien en ik met de koeien werk. Dus dit servies is natuurlijk goed toepasselijk haha.
Foto ter verduidelijking (geen eigen foto)
[ [url=m/q06uik.jpg]Afbeelding[/url] ]

Neonlight schreef:Ik heb Mosa servies, strak wit en onverwoestbaar:
[ Afbeelding ]
Manlief was echter weg van Boerenbont, dus dat staat nu als dagelijks servies in de kast, helaas niet zo sterk als mijn Mosa servies.
Verder als speciaal servies het bushmen servies van begin jaren 90 uit de Wereldwinkel. Handgeschilderd, allemaal afrikaanse tekeningen erop, lijken rotstekeningen. Helaas kan ik op google zo even geen plaatje vinden, dit is een knipsel van een foto van de kersttafel, sterk uitvergroot.
[ [url=m/YVwTOg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stippie schreef:Wij hebben een erg uitgebreid zwart glazen achthoekkig Arcoroc servies. Ooit gekregen van mijn vroegere oppas omdat ik het zo mooi vond. (En later nog voor een prikkie wat er bij gekocht, en kon nog meer gratis krijgen, maar mijn kast was te klein) En nog steeds vind ik het een erg mooi en fijn servies. En niet stuk te krijgen al is het van glas.
Het enige nadeel is dat je de borden e.d. soms kwijt bent in een donkere kast![]()
[ [url=m/cwpQru.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is een voorbeeld foto, geloof dat we bijna het dubbele hiervan hebben. Dus grote borden, boterham borden, gourmet borden, soepkommen, mokken, kopjes met bordjes, espresso kopjes met bordjes, diepe schalen, platte schalen, kaarsen houders, asbak, melk en suiker stelletje.
Al lijkt me een servies in allerlei kleurtjes ook wel erg leuk om te hebben.