Ik heb de Black & Decker, twee in een ( iets van 8 functies die ik niet eens allemaal gebruik) gordijnen doe ik er niet mee, ziet er leuk uit in de reclames...maar in real life...drama. ( onhandig en ik zie niet wat het doet...geen verschil...die was ik gewoon lekker) Heb mijn bank geprobeerd te reinigen...Nope ...werkte niet.( de vlek was ook redelijk ernstig en oud) Ik vind het heel fijn voor de vloer, bij stukje vloerbedekking wat ik heb vind ik het ook lekker opfrissen ( ligt boven waar we niet ( bijna niet) met schoenen komen...) Handreiniger gebruik ik overal..geweldig, wc, badkamer, keuken, ramen, ideaal.
Minder puntje vind ik het stroomsnoer. Die vind ik irritant kort. Ben je lekker bezig..je wil net dat ene hoekje in..maar kan er niet bij...moet je je stekker dichterbij halen...dat vind ik zijn enige min punt. Dat was ik in vorige post vergeten te melden...
Welk opzetstuk heb je nodig voor ramen? Wij hebben hier zo'n Kärcher stofzuiger model staan. Ideaal ding met natuurstenen vloeren, badkamer en fornuis.
Ik gebruik daarvoor de borstel met kleine microvezeldoek en trek droog met n gewone trekker
sunshine
Geplaatst: 31-01-19 11:32
Ik heb er eentje, nouja inmiddels mijn tweede want de eerste is ontploft ( was er een van Karcher ). Vind het ideaal voor de grondige reiniging van mijn vloer vooral en mijn muren worden ook weer goed schoon ( honden die zich uitschudden wat op de muren komt ) ] Mijn bank stoom ik er trouwens ook mee.
De andere gaf echt zo'n gigantisch harde knal tijdens het schoonmaken, stoom spoot er aan alle kanten uit. Was gewoon ook niet meer te maken zo kapot was hij van binnen. Kreeg bijna een inzinking van de klap