Dit is ons keramisch parket 30 x 1.20
kost rond de 40- per m2 ( excl leggen, verkijk je niet op die kosten!)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MarliesV schreef:PVC alleen met schoon water dweilen was hier het advies.
Maar wij hebben verlijmd PVC, geen klik. Dat werd ons sterk afgeraden.
Als je gewoon vrij droog dweilt dan moet het toch gewoon goed gaan?
(behalve de badkamer/toilet, die doe ik dan weer elke week) miccamaaike schreef:Er ligt hier een kersenhouten vloer in, donkerbruin. Zat al in de woning maar hij is mij eigenlijk te donker. Er uit halen is niet echt een optie. Hij is verlijmd met spaanplaat en die is weer verlijmd met t beton. Er uit halen is echt niet te doen. Zijn 2 dagen bezig geweest met alleen de vloer in de keuken eruit halen. Daar liggen inmiddels tegels.
Grappig hoeveel mensen een tegelvloer hebben. Dat wil ik dus echt niet. Ik vind dat vaak wat kil. Liefst weer een houten vloer of voor t praktische een pvc vloer. Visgraat vind ik ook erg mooi!
san4nie schreef:Hoe vaak dweilen jullie dan?
Ik namelijk bijna nooit. Daar blijft de vloer toch wel het beste bij. Maar snap als er mensen zijn die dat vies vinden.
, met 2 kinderen en honden moet dat wel
MarliesV schreef:PVC alleen met schoon water dweilen was hier het advies.
Maar wij hebben verlijmd PVC, geen klik. Dat werd ons sterk afgeraden.
Als je gewoon vrij droog dweilt dan moet het toch gewoon goed gaan?
Saskia_D schreef:Wij hebben het al eerder genoemde keramisch parket (met vloerverwarming) op onze hele benedenverdieping én in de badkamer. Zelfs de douchevloer is hiermee betegeld. Ik zou niets anders meer willen! Het ziet er prachtig uit, is super praktisch en heerlijk warm.