Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Astorga schreef:Het verbaasd me echt dat er zo met bijtende middelen wordt gestrooid in de adviezen hier, en dat op een forum van dierenvrienden.
bigone schreef:Alsnog even de dop onder de zwanenhals er afdraaien. Ik vermoed echt dat daar je verstopping zat aangezien er spul naar boven kwam. Kijk even wat er nog aan troep inzit en voorkom dat je over een week de boel weer dicht hebt zitten. Je kunt er echt niets aan stuk maken.
Loretta schreef:Astorga schreef:Het verbaasd me echt dat er zo met bijtende middelen wordt gestrooid in de adviezen hier, en dat op een forum van dierenvrienden.
Soda is anders een milleu vriendelijk alternatief voor veel chemische middelen. Maar het werkt wel uitstekend tegen vetophopingen. En het is ook nog eens goedkoop.
bigone schreef:Alsnog even de dop onder de zwanenhals er afdraaien. Ik vermoed echt dat daar je verstopping zat aangezien er spul naar boven kwam. Kijk even wat er nog aan troep inzit en voorkom dat je over een week de boel weer dicht hebt zitten. Je kunt er echt niets aan stuk maken.