Vraag me af waar dat is.Het leven wordt nu eenmaal duurder, en iedereen is daarmee de sjaak. Ligt niet alleen aan de overheid hoor, die heeft ook niet meer geld om uit te geven dan dat er is. We wonen nu eenmaal met heeeeel veel mensen op een klein stukje, en de een kan werken voor zijn eigen inkomen en de ander helaas niet. Gelukkig leven we dan in een systeem dat je toch een inkomen krijgt, en dat systeem is niet gratis voor iedereen, anderen werken daar hard voor. Maar je krijgt het, en dat is in veel landen wel anders.
Het voordeel van het feit dat er hier veel mensen wonen is dat er iemand te vinden moet zijn die je kan helpen met een zak in een container gooien. Je kan daar natuurlijk ook gemeentelijke hulp voor vragen, maar ja, als we het dan over de kosten en heffingen hebben die de pan uitrijzen, dan begrijp ik wel hoe dat komt ja.
dus helaas zie ik voldoende sjit van anderen die ik met liefde help zodat ze misschien hier en daar net dat beetje extra kunnen vinden.
alleen trekt zij conclusies die niet kloppen.
en moet je een relatie hebben om met iemand op te trekken nee toch? Hoe ik mijn tijd indeel en met wie is mijn zaak lijkt me. Hoef me daar ook niet voor te verantwoorden ook. Conclusies trekken uit aannames die je zelf maakt is heel gevaarlijk. Daardoor ontstaan verhalen die niet kloppen.
dan wacht ik wel. Dan zou ik buurjongen toch niet om hulp vragen. Dat zou wel erg stom zijn.
is wel vaak om gevraagd heeft er ook een gestaan maar die is ook weer verwijdert om onbekende reden.
dus soms kom ik met twee zakjes weer thuis. Zal denk ik dan weer doorlopen naar de eerste bak om ze te dumpen.