De 208 maakt een berg goed

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Many schreef:Ik heb een gele DS3. Door z’n zwarte dak, donkere achterruiten en sportieve velgen ook best een sportief autootje, vind ik.
[ [url=m/EsHpsz.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Niet mijn foto)

Shaar schreef:Many schreef:Ik heb een gele DS3. Door z’n zwarte dak, donkere achterruiten en sportieve velgen ook best een sportief autootje, vind ik.
[ [url=m/EsHpsz.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Niet mijn foto)
Hier ook een DS3! Alleen een saaie zwarte, wel met aubergine-achtig dak. Ben er ook erg blij mee, lekker wat PKtjes er in en gassen maar!
Helaas zijn die boven mijn budget. Net als de Opel Adam trouwens, die vind ik ook erg leuk!
) Vrouwelijk wel
Nog steeds verliefd op! Al ziet hij er nu met de winterbanden er toch minder sportief uit dan met de 18’’ BMW-M velgen zoals op de foto...
sandra1312 schreef:Ik rijd sinds begin dit jaar deze BMW 1-serieNog steeds verliefd op! Al ziet hij er nu met de winterbanden er toch minder sportief uit dan met de 18’’ BMW-M velgen zoals op de foto...
![]()
[ [url=m/iFkAqV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Al had degene die ik had gezien, wel een nieuwe grill en rode details in de velgen.
Astorga schreef:Saul schreef:Ik heb een Volvo C30. Een auto met dikke heupen. Ik vind het echt een dames autootje![]()
[ [url=m/13idMz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WvjlKZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zVKuuD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al eens goed naar het Volvo-logo gekeken? Ik zou niet in een auto willen rijden die door de fabrikant zo stigmatiserend aan één geslacht wordt verbonden.
helaas moest die aan het eind van de lease ingeleverd. Daarna Mazda gekocht, en toen een Corolla met grote wielen, spoiler, alles erop en eraan. Helaas toen die kapot ging een grijze ka gekocht uit 2010
hoewel die gelukkig geen bloemetjes bekleding heeft en grote wielen eronder liggen. Spoiler komt er nog op. Helaas heeft chippen geen zin bij hem
had me wel cool geleken haha
Ik kan bijna naar beneden springen vanaf mn stoel
Astorga schreef:Saul schreef:Al eens goed naar het Volvo-logo gekeken? Ik zou niet in een auto willen rijden die door de fabrikant zo stigmatiserend aan één geslacht wordt verbonden.
Het is maar net waar je je druk om wilt maken natuurlijk.
Ik zeg ook niet dat alle volvo's vrouwen auto's zijn.
Maar ik vind de c30 toch wel een vrij vrouwelijk model maar dat is geheel persoonlijk natuurlijk.
Merell123 schreef:Astorga schreef:Al eens goed naar het Volvo-logo gekeken? Ik zou niet in een auto willen rijden die door de fabrikant zo stigmatiserend aan één geslacht wordt verbonden.
Ik denk dat Astorga ook niet bedoelt dat de auto zelf niet vrouwelijk kan zijn, maar dat het Volvo embleem het symbool is voor man en dan met Volvo erin geschreven.
Is me serieus nooit opgevallen ook, apart gekozen wel! Zou nog steeds dol graag een Volvo willen want vind het waanzinnig mooie auto’s.
Ipsilonka schreef:[ [url=m/hmoQnR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een echt dames autootje tochVw transporter uit 2014 met 180 pk automaat

Wiskey1 schreef:Ik rijd een bmw 530, ben ook maar 163, dus best een grote auto. Wel ideaal voor trailer trekken en spullen vervoeren[ [url=m/bPSPtE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rijd heerlijk
Zelfs voor de gehandicapte ik is deze auto zo gemakkelijk om mee te rijden. Alle loophulpmiddelen kunnen mee en de honden gaan elke dag mee uit waarbij ik gewoon over modderpaden kan rijden om ze fijn los te kunnen laten.