Stoere, elegante, sportieve 'dames' auto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:07

Ik heb sinds van het voorjaar een Peugeot 208 Allure, ik kwam van een fiat panda, wel op en top een vrouwenauto, maar niet erg stoer :')
De 208 maakt een berg goed :D
Afbeelding

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:15

Many schreef:
Ik heb een gele DS3. Door z’n zwarte dak, donkere achterruiten en sportieve velgen ook best een sportief autootje, vind ik.

[ [url=m/EsHpsz.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Niet mijn foto)

Hier ook een DS3! Alleen een saaie zwarte, wel met aubergine-achtig dak. Ben er ook erg blij mee, lekker wat PKtjes er in en gassen maar!

Wiskey1

Re: Stoere, elegante, sportieve 'dames' auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:17

Ik rijd een bmw 530, ben ook maar 163, dus best een grote auto. Wel ideaal voor trailer trekken en spullen vervoeren :)Afbeelding
Rijd heerlijk

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:23

Shaar schreef:
Many schreef:
Ik heb een gele DS3. Door z’n zwarte dak, donkere achterruiten en sportieve velgen ook best een sportief autootje, vind ik.

[ [url=m/EsHpsz.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Niet mijn foto)

Hier ook een DS3! Alleen een saaie zwarte, wel met aubergine-achtig dak. Ben er ook erg blij mee, lekker wat PKtjes er in en gassen maar!

Oooh een DS3! <3 Helaas zijn die boven mijn budget. Net als de Opel Adam trouwens, die vind ik ook erg leuk!

Mijn vriend rijdt in een brandweerwagenrode Volvo V50, hiervoor hadden we een S40 met sportonderstel.

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:26

Stoer? Mwa, wel samengesteld door mijn vriend met allerlei sportieve dingen, zowel binnen als buiten (alleen de wimpers zijn mijn finishing touch :)) ) Vrouwelijk wel :D
Afbeelding

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:29

Ik rijd sinds begin dit jaar deze BMW 1-serie <3 Nog steeds verliefd op! Al ziet hij er nu met de winterbanden er toch minder sportief uit dan met de 18’’ BMW-M velgen zoals op de foto... :+
Afbeelding

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:30

sandra1312 schreef:
Ik rijd sinds begin dit jaar deze BMW 1-serie <3 Nog steeds verliefd op! Al ziet hij er nu met de winterbanden er toch minder sportief uit dan met de 18’’ BMW-M velgen zoals op de foto... :+
[ [url=m/iFkAqV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo herkenbaar ahhaha. Mooie auto! Ik wou ooit ook een 1-serie maar kwam thuis met een 5-serie

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:39

Helaas is het niet mijn auto maar die van mijn ouders, maar gelukkig mag ik er ook in rijden!
Wij hebben sinds twee maanden deze Opel Insignia en wat rijdt ie fijn!
Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:16

Die sabaru!!!

Ik ben van de Audi A1 en polo 6r of 6C

Mijn mattie
Afbeelding

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-18 23:20

Wat een supertoffe auto's komen er voorbij! Ideaal al die inspiratie op 1 hoop.
Dat is handiger dan op de snelweg van alle mooie auto's het merk en type proberen te onthouden. :')

Hier een internetplaatje van de Audi TT Coupe (1999) waar mijn oog op is gevallen. :D Al had degene die ik had gezien, wel een nieuwe grill en rode details in de velgen.
Nieuwe versies zijn natuurlijk nog mooier, maar die vallen wat buiten budget. :+

Afbeelding

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:24

Astorga schreef:
Saul schreef:
Ik heb een Volvo C30. Een auto met dikke heupen. Ik vind het echt een dames autootje :o

[ [url=m/13idMz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WvjlKZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zVKuuD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Al eens goed naar het Volvo-logo gekeken? Ik zou niet in een auto willen rijden die door de fabrikant zo stigmatiserend aan één geslacht wordt verbonden.
;)

Het is maar net waar je je druk om wilt maken natuurlijk.
Ik zeg ook niet dat alle volvo's vrouwen auto's zijn.
Maar ik vind de c30 toch wel een vrij vrouwelijk model maar dat is geheel persoonlijk natuurlijk.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:26

Maar he ik vind de nieuwste xc90 ook een vrouwenauto. Ik vind die auto zo elegant en mooi gestroomlijnd, ideaal!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:28

De C30 was ook mijn lieveling <3 helaas moest die aan het eind van de lease ingeleverd. Daarna Mazda gekocht, en toen een Corolla met grote wielen, spoiler, alles erop en eraan. Helaas toen die kapot ging een grijze ka gekocht uit 2010 _O- hoewel die gelukkig geen bloemetjes bekleding heeft en grote wielen eronder liggen. Spoiler komt er nog op. Helaas heeft chippen geen zin bij hem _O- had me wel cool geleken haha
End of the story blijf ik gewoon van volvo’s houden, hoewel de fordjes sinds deze ka toch ook wel meer in trek komen...

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:34

BrittS schreef:
Stoer? Mwa, wel samengesteld door mijn vriend met allerlei sportieve dingen, zowel binnen als buiten (alleen de wimpers zijn mijn finishing touch :)) ) Vrouwelijk wel :D
[ [url=m/MYcRjA.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3 <3

Wat een schatje!!!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:42

Afbeelding

Gevalletje: auto waar ga je met dat meisje naar toe? Ik heb een Kia Sportage SUV en ben zelf maar 1,65 := Ik kan bijna naar beneden springen vanaf mn stoel :+

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:45

Afbeelding
Een echt dames autootje toch *D Vw transporter uit 2014 met 180 pk automaat *\o/*

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:47

Astorga schreef:
Saul schreef:
Al eens goed naar het Volvo-logo gekeken? Ik zou niet in een auto willen rijden die door de fabrikant zo stigmatiserend aan één geslacht wordt verbonden.
;)

Het is maar net waar je je druk om wilt maken natuurlijk.
Ik zeg ook niet dat alle volvo's vrouwen auto's zijn.
Maar ik vind de c30 toch wel een vrij vrouwelijk model maar dat is geheel persoonlijk natuurlijk.

Ik denk dat Astorga ook niet bedoelt dat de auto zelf niet vrouwelijk kan zijn, maar dat het Volvo embleem het symbool is voor man en dan met Volvo erin geschreven.

Is me serieus nooit opgevallen ook, apart gekozen wel! Zou nog steeds dol graag een Volvo willen want vind het waanzinnig mooie auto’s.

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:56

Merell123 schreef:
Astorga schreef:
;)

Ik denk dat Astorga ook niet bedoelt dat de auto zelf niet vrouwelijk kan zijn, maar dat het Volvo embleem het symbool is voor man en dan met Volvo erin geschreven.

Is me serieus nooit opgevallen ook, apart gekozen wel! Zou nog steeds dol graag een Volvo willen want vind het waanzinnig mooie auto’s.

Precies dat. Ik vind het ook een aparte keuze van Volvo.
Zelf denkt ik niet echt in mannen- of vrouwenauto's of andere spullen en al helemaal niet Un statussymbolen. Ik kies gewoon wat ik mooi/praktisch vind en probeer daarbij duurzame keuzes te maken.

Edit: Al vind ik het wel leuk om auto's te bewonderen in dit topic. :Y)

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 00:06

Leuke auto’s komen hier voorbij! Kom ik aan met m’n Civic uit 1997. Niet bepaald vrouwelijk of stoer. Ik vind de Macan en de Evoque wel leuke vrouwenwagens. Ver uit budget en veel te groot, maar ik mag dromen toch? :D

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 00:08

Ipsilonka schreef:
[ [url=m/hmoQnR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een echt dames autootje toch *D Vw transporter uit 2014 met 180 pk automaat *\o/*

Ik denk dat mijn vader heeeeel graag met je zou ruilen.

Maar zonder grappen, zijn fijne auto's! Rijdt er ook graag in hoor, al is die van mn ouders vrij simpel, en wat ouder (2004), het rijdt goed, mega sterke auto's.

Ik heb ook een stiekeme voorliefde voor Duitse auto's ahha

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 00:31

Afbeelding
Mijn vw bora, 2.3 v5.

Vorige auto

Afbeelding
Golf 4, verlaagd enzv.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 00:39

Als ik ooit heel veel verdien, wordt dit mijn auto. :Y)

Aston Martin DB11. :)

Afbeelding

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 00:44

Wiskey1 schreef:
Ik rijd een bmw 530, ben ook maar 163, dus best een grote auto. Wel ideaal voor trailer trekken en spullen vervoeren :)[ [url=m/bPSPtE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rijd heerlijk

Ik had ook de 530I maar dan de station. Met die auto heb ik dochter met haar paarden van hot naar her gereden. Vele duizenden kilometers heeft deze auto afgelegd naar wedstrijden, trainingen etc. met vaak lange afstanden. Was gek op die auto maar op een gegeven moment was het echt einde verhaal.

Daarna heb ik een tijd geen eigen auto meer gehad maar hadden we samen de Alfa Romeo 159 (partner en ik). Voor mij is dat geen fijne auto. Ben lichamelijk wat gebrekkig en de besturing en koppeling van deze auto is voor mij te zwaar.

Maar toen kregen onze beste vrienden een andere trekauto en mocht ik hun Jeep overnemen.
Dolblij ben ik er mee <3 Zelfs voor de gehandicapte ik is deze auto zo gemakkelijk om mee te rijden. Alle loophulpmiddelen kunnen mee en de honden gaan elke dag mee uit waarbij ik gewoon over modderpaden kan rijden om ze fijn los te kunnen laten.

Dit is hem, inmiddels met stickers met paarden erbij maar dat heb ik nog niet op de foto gezet. Ik vind het best wel een vrouwelijke auto. Zelfs met jurk kan je netjes instappen :D

Afbeelding

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 00:45

Het is niet de handigste auto voor woon-werk-verkeer en ik heb er ook geen foto's van, maar deze lijkt er wel op:
https://link.marktplaats.nl/m1350746469

Onze cabine is appeltjesgroen, langer (slaapcabine) en met ruim 200pk is ie ook ietsjes sterker dan deze.

En ja, daar kunnen paarden in

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 00:47

Resistance schreef:
Als ik ooit heel veel verdien, wordt dit mijn auto. :Y)

Aston Martin DB11. :)

[ [url=m/kb69sd.jpg]Afbeelding[/url] ]

:)) Dàt is inderdaad een echte stoere vrouwenauto <3