Bose waardeloze service schandalig gewoon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:12

Waarschijnlijk staat in Duitslands eisen erbij dat je inDuitsland moet wonen voor deze actie, zoals dat je in Nederland moet wonen voor de Nederlandse actie. Daar gaat het mis

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-18 10:14

Kunnen of willen.

Er heeft een bokker uit dld wel aangeboden te helpen eventueel. Maar bekenden heb ik niet.

Ladidan. Freetrail https://www.bosefreetrial.com/2018 land van aankoop duitsland aanklikken. Bij bankrekeningnummer kun je alleen een 22 cijferige bankrekening opgeven. Heb daarop dus bose dld gebeld eerst, en daarna gemaild

Ladybird dat staat dus nergens -O- en is ook bij verkopersniet bekend dus. Bose geeft ook toe dat ze dat niet goed gemeld hebben. -O-

KimD

Re: Bose waardeloze service schandalig gewoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:16

Nou dan, als een Bokker heeft aangeboden te helpen is het hele probleem toch opgelost? :)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:16

Van jouw eigen link:
Citaat:
3.Je moet in hetzelfde land wonen als waar je het Bose-product hebt gekocht.

Maar jij wil blijkbaar erg graag boos zijn op Bose. Dus ik haak hier verder af denk ik.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:18

karuna schreef:
Kunnen of willen.

Er heeft een bokker uit dld wel aangeboden te helpen eventueel. Maar bekenden heb ik niet.

Ladidan. Freetrail https://www.bosefreetrial.com/2018 land van aankoop duitsland aanklikken. Bij bankrekeningnummer kun je alleen een 22 cijferige bankrekening opgeven. Heb daarop dus bose dld gebeld eerst, en daarna gemaild

Ladybird dat staat dus nergens -O- en is ook bij verkopersniet bekend dus. Bose geeft ook toe dat ze dat niet goed gemeld hebben. -O-

Heb je ook screenshots van de Duitse voorwaarden? Ik kan die niet vinden

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:18

Ik denk dat het idd op dat punt spaak loopt. Als je niet in hetzelfde land woont kun je ook niet terug brengen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-18 10:19

Nou ja opgelost? Eerst winkel eens laten kijken waar zij mee komen.

En opgelost? het is nogal wat een flinke bak geld laten overmaken naar een totaal onbekende in de hoop dat het netjes wordt doorgestuurd.

En rekeningnummer naam moet overeen komen met naam op factuur. En dat is dus niet het geval. Vraag is dus of het zou gaan lukken.

Vreemde is dat de verkopers dus niets van de regel weten en bose ook toegeeft dat dat verkeerd stond. -O- zonder dee proefperiode had ik ze niet eens gekocht

Laldan? Bij punt drie staat hier iets heel anders :? Vreemd

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:23

karuna schreef:
Nou ja opgelost? Eerst winkel eens laten kijken waar zij mee komen.

En opgelost? het is nogal wat een flinke bak geld laten overmaken naar een totaal onbekende in de hoop dat het netjes wordt doorgestuurd.

En rekeningnummer naam moet overeen komen met naam op factuur. En dat is dus niet het geval. Vraag is dus of het zou gaan lukken.

Hoezo moet de winkel nog met een oplossing komen? De winkel wilt graag uitbetalen maar KAN DAT NIET door de voorwaarden. Jij hebt niet fatsoenlijk gelezen zoals hier al vaker in aangehaald, en wilt nu min of meer een compensatie van Bose? 8)7

De Bokker in kwestie is misschien onbekend ja, maar een beetje vertrouwen moet je hebben. Het is dat, of geen geld terug.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-18 10:23

Laatst bijgewerkt door karuna op 05-12-18 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:24

Ja maar het staat gewoon letterlijk in de voorwaarden... je kan cirkeltjes blijven draaien. Het is ook poedersuiker voor zon bedrag, dat snap ik helemaal, maar ik ben bang dat je je verlies moet lijden en die dingen gewoon op marktplaats oid moet zetten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-18 10:25

Ladybird lees de voorwaardes in link boven eens door. Die heb ik gekregen toen in de winkel. Inmiddels hebben aardig wat mensen deze doorgelezen maar de punt 3 aangegeven door lalidan staat er niet in -O-

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:27

karuna schreef:
Ladybird lees de voorwaardes in link boven eens door. Die heb ik gekregen toen in de winkel. Inmiddels hebben aardig wat mensen deze doorgelezen maar de punt 3 aangegeven door lalidan staat er niet in -O-

En dan ga je naar die link, kijkt bij 'hoe werkt het' en dan vind je bij punt 3:
Citaat:
3.Je moet in hetzelfde land wonen als waar je het Bose-product hebt gekocht.

......

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:29

Hier ook een eigen winkel, maar sommige producten mogen wij geen geld terug geven of garantie en moet direct via de fabrikant. Als wij iets dan vergoeden dan krijgen wij niks terug van de fabrikant.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:29

karuna schreef:

… en is wrs door jouw klacht/probleem nu aangepast... en staat er nu dus plots wel in...
Dat heb ik vaker zien gebeuren. Dat ze snel nav een klacht hun voorwaarden wijzigen (niet alleen bij Bose en de hier genoemde winkels hoor. meer in het algemeen)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-18 10:30

Kun je me een screenshot geven? Hoe ik ook lees, dat punt drie zie ik nergens staan

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:30

karuna schreef:

Daar staat letterlijk bij 2. De gratis proefactie (de ‘Actie’) is toegankelijk voor alle deelnemers woonachtig in Duitsland

En je woont niet in Duitsland

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:31

En dit staat er ook. Dus er had geen black friday korting over heen mogen gaan om in aanmerking te komen voor deze actie...
Afbeelding

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:31

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:32

Citaat:
De gratis proefactie (de ‘Actie’) is toegankelijk voor alle deelnemers woonachtig in Duitsland die nieuwe Bose noise-masking sleepbuds (‘Actieproduct’) hebben aangeschaft in de periode tussen 21 september 2018 en 31 december 2018 (‘Aankoopperiode’) bij een deelnemende geautoriseerde dealer via geautoriseerde verkooppunten en online winkels (de ‘Deelnemende geautoriseerde dealers’) (raadpleeg de lijst met geautoriseerde dealers op http://www.bose.de). Privédoorverkoop of doorverkoop via online veilingen is uitgesloten.

Citaat:
Voor aankoop bij deelnemende geautoriseerde dealers geldt paragraaf 2.

Uiteraard allemaal Duitse dealers. Maar het staat er wel degelijk in.

Nogmaals, Bose doet prima zijn werk en zijn service. Je hebt de oplossing al voor handen, iets anders kunnen ze je niet bieden

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-18 10:34

Ladybird, dat staat er nu in ja zie ik. Maar niet in de versie die ik heb gehad. -O- potverdorie hebben ze dat idd aangepast. {:)-:(

Punt drie screenshot staat niets over andere landen.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:34

Ik heb even vlug gekeken, maar dit is het eerste wat ik zie.
Als ik dit lees, had ik hem niet gekocht. Want je had hem met de Black Friday?

Afbeelding

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:37

karuna schreef:
Ladybird, dat staat er nu in ja zie ik. Maar niet in de versie die ik heb gehad. -O- potverdorie hebben ze dat idd aangepast. {:)-:(

Punt drie screenshot staat niets over andere landen.

Ik denk dat ze dit bedoelen (punt 3).

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Pistasche op 05-12-18 10:37, in het totaal 2 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-18 10:37

Ja met black friday. Alleen ziet bose dat niet als korting of reclame omdat ze zelf die aanbieden met black friday. Ze zouden me dan aankoopbedrag terug betalen en niet de volle prijs wat logisch is ook, Dat is wat ze me ook gezegd hebben zowel per mail als aan de telefoon, het zit alleen in wonen in een land en kopen in andere.

Pistache bizar jou screenshot is anders dan wat ik heb staan. Punt drie staat hier dus niet zo :n 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:41

hm heb je een screenshot van hoe jij het ziet op je scherm?

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:44

Tja, je gaat naar een winkel, vraagt wat de voorwaarden zijn en of die van toepassing zijn op jouw situatie en krijgt daar een positief antwoord op.
Dat zou voldoende moeten zijn.
Niemand gaat in de winkel op internet nog even de actie voorwaarden uitgebreid doorlezen nadat er een mederwerker van Bose nota bene heeft uitgelegd dat je je geld terug kan krijgen. Of doen julle dat wel dan? Ik iig niet. Je moet kunnen vertrouwen op het advies van de proffesional.

Dat Bose het niet terug kan storten is onzin, zij mogen coulance toepassen op dit soort situaties, gebeurd vaak zat.

Kijk maar eens na al die cash-back acties op black friday, in de voorwaarden staat bij een aantal ook dat de aanvraag voor een bepaalde datum binnen moet zijn. Toen bleek dat er door de vele bestellingen veel artikelen te laat zijn geleverd en dus niet meer in aanmerking zouden komen voor de cash-back zijn is er ook een coulance regeling gekomen voor die situatie, die fabrikanten hebben dus ook niet hun poot stijf gehouden en zich verscholen achter strakke voorwaarden, maar hebben meegedacht met de klant.
Daarnaast, hoevaak zou deze situatie zich nu voordoen? Ze gaan echt niet failliet van die paar gevallen die, op een puntje na, wel aan de voorwaarden voldoen.