Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Kunnen of willen.
Er heeft een bokker uit dld wel aangeboden te helpen eventueel. Maar bekenden heb ik niet.
Ladidan. Freetrail https://www.bosefreetrial.com/2018 land van aankoop duitsland aanklikken. Bij bankrekeningnummer kun je alleen een 22 cijferige bankrekening opgeven. Heb daarop dus bose dld gebeld eerst, en daarna gemaild
Ladybird dat staat dus nergensen is ook bij verkopersniet bekend dus. Bose geeft ook toe dat ze dat niet goed gemeld hebben.
karuna schreef:Nou ja opgelost? Eerst winkel eens laten kijken waar zij mee komen.
En opgelost? het is nogal wat een flinke bak geld laten overmaken naar een totaal onbekende in de hoop dat het netjes wordt doorgestuurd.
En rekeningnummer naam moet overeen komen met naam op factuur. En dat is dus niet het geval. Vraag is dus of het zou gaan lukken.
karuna schreef:Ladybird lees de voorwaardes in link boven eens door. Die heb ik gekregen toen in de winkel. Inmiddels hebben aardig wat mensen deze doorgelezen maar de punt 3 aangegeven door lalidan staat er niet in
Citaat:3.Je moet in hetzelfde land wonen als waar je het Bose-product hebt gekocht.
karuna schreef:Ladybird lees de voorwaardes in link boven eens door. Die heb ik gekregen toen in de winkel. Inmiddels hebben aardig wat mensen deze doorgelezen maar de punt 3 aangegeven door lalidan staat er niet in
Citaat:De gratis proefactie (de ‘Actie’) is toegankelijk voor alle deelnemers woonachtig in Duitsland die nieuwe Bose noise-masking sleepbuds (‘Actieproduct’) hebben aangeschaft in de periode tussen 21 september 2018 en 31 december 2018 (‘Aankoopperiode’) bij een deelnemende geautoriseerde dealer via geautoriseerde verkooppunten en online winkels (de ‘Deelnemende geautoriseerde dealers’) (raadpleeg de lijst met geautoriseerde dealers op http://www.bose.de). Privédoorverkoop of doorverkoop via online veilingen is uitgesloten.
Citaat:Voor aankoop bij deelnemende geautoriseerde dealers geldt paragraaf 2.
karuna schreef:Ladybird, dat staat er nu in ja zie ik. Maar niet in de versie die ik heb gehad.potverdorie hebben ze dat idd aangepast.
![]()
Punt drie screenshot staat niets over andere landen.