Ik wandel vaak dezelfde stukken maar vaak dus ook alleen.Wie weet als het straks weer langer licht is!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik wandel vaak dezelfde stukken maar vaak dus ook alleen.wendely schreef:Wij hebben vorig jaar onze droom plek gekocht. Buitenuit in het bos maar ook vlakbij het water. Huis heeft een totaal oppervlak van 196m2, 7.5 hectare grond en bos, stal van 380m2 rijbaan, longeerring en kilometers bospad direct vanuit huis. Dichtstbijzijnde winkel 10min en stad 25min.
sureido schreef:Grappig dat iedereen van de stad zegt dat een trekker geen geluidsoverlast is. Wil er geen discussie over beginnen maar heb al heel vaak wakker gelegen van de boeren om me heen. Ik woon trouwens ook in Tilburg op kamers maar heb geen last van buren oid. Denk dat ik geluk hebDe stilte als de boeren niet aan t werk zijn is trouwens wel heerlijk en de vogeltjes.
linnie050 schreef:Eekhoorn ik woon ook op de Veluwe maar ben ook bang dat ik verdwaalIk wandel vaak dezelfde stukken maar vaak dus ook alleen.
Wie weet als het straks weer langer licht is!

en een oprit (liefst 2 auto’s breed, niet lang).
)
. Woonruimte zelf had wel iets kleiner mogen zijn. We gebruiken nu alleen maar de beneden verdieping..
soms geluidsoverlast van de bovenburen, maar toen ik in een klein dorpje met veel weilanden om het huis heen woonde, had ik ook geluidsoverlast.
daydream schreef:Behoorlijk vlak bij mijn paard,en bij een treinstation, klein maar fijn huisje zodat ik op de begane grond kan slapen of verdieping 1 en niet hoger, leuk tuintje, en buren die niet roken en vrij rustig zijn.
Begane grond-huisje met tuintje, één straat van een groot centraal station en middelgrote stad, en ook één straat van drie verschillende supermarkten (Jumbo, Lidl, en AH), ook één straat van een apotheek, huisarts en dierenarts, maar tegelijk redelijk rustig (vlakbij het bos en park, aan de "rustige" kant van de stad) en nooit last van de buren. 
superpony schreef:linnie050 schreef:Eekhoorn ik woon ook op de Veluwe maar ben ook bang dat ik verdwaalIk wandel vaak dezelfde stukken maar vaak dus ook alleen.
Wie weet als het straks weer langer licht is!
Wij wonen ook op de veluwe en we wandelen elke dag met de honden. Ik loop vaak in zelfde gebied, maar we gaan ook wel naar andere plekken. We verdwalen best vaak![]()
![]()
Laatst liep ik in een bos dat ik redelijk goed ken, maar was gebeld ( bel nooit in bos, met de honden of paarden, maar moest echt even ) en ik was dus achter hondjes allerlei paadjes in gelopen. Ik ben nogal van; o, kijk mooi pad........
Het is wel dat er rond de schemer veel wild tevoorschijn komt, dus we proberen dat iets te voorkomen met de honden, maar op afstand is het altijd wel mooi natuurlijk.
Ik zou het bos erg missen, maar binnen ons budget vinden we niet iets dat aan alle eisen voldoet helaas.....
_Aine schreef:I’m such a lucky bastard Ik woon op de Veluwe, direct gelegen aan het bos, open gedeelte dus veel zon, verbouwd rijksmonument dus oud van buiten en luxe van binnen, rustig gelegen maar toch ook vlakbij het centrum en stal. Ik hoef hier voor nu niet meer weg eigenlijk, ben heel gelukkig met dit huis.
De droom in Nederland zou zijn; een niet te groot huis op de Veluwe, met land voor eigen paarden aan huis. Niet te groot, maar wel sfeervol en praktisch.
Of niet in Nederland, maar ergens in Noord-Amerika, wonen bij bossen en meren, dat lijkt mij ook prachtig. Voor ons ook een stuk realistischer dan de droom in Nederland.

); dan zou ik ook een groter huis nodig hebben. Als ik zou werken, wat ik ook liever zou doen, kon ik dat ook betalen. Maar nu de zaken zijn zoals ze zijn, wil ik hier absoluut niet weg.
Nee hoor het werd te groot voor hun en ze wilden op de boot gaan wonen, voor ons de ideale plek om de paarden aan huis te hebben.