Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:mirim schreef:Ik houd wel van landelijk !
En wat is die autostoel gaaf zeg![]()
Wij zijn nu bezig met onze bijkeuken .
We wonen nu bijna een jaar in onze boerderij en zijn nog steeds aan het settelen zeg maar.
Omdat we eerst voor de paarden alles in orde gemaakt hebben en daarna de hele mooie zomer lang meer buiten als binnen gewoond hebben , duurt alles een beetje langer als gepland.
Hieronder wat foto’s van de bijkeuken :[ [url=m/bHXpoF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dR8GlK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/93cWIJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZH6POZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
HOOOLY CRAP!!![]()
Wát een prachtige bijkeuken!! Ik ben jaloers! Tegels komen echt waanzinnig goed tot hun recht!
Moet zelf ook zeer snel keuzes maken met betrekking tot tegels in mijn bijkeuken. Maar jemig wat is dat moeilijk. Ik kijk er al zeker een jaar naar, en nog weet ik het niet. Inmiddels staat de hele bijkeuken, maken we deze week het plafond er in (gips) en zijn we ook vrij snel toe aan de smeervloer. Deze week komt de voorbereiding voor de vloerverwarming er ook in.
Ik heb Hornbach en Bauhaus al gehad... Nog niet het wauw gevoel, komende week maar even kijken bij een wat gewoon tegelcentrum. Iemand nog tips/ideeen?
[ [url=m/DPEwjw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doorgang van keuken naar bijkeuken, met zicht op een hoog raam die veel licht binnen laat.
In de bijkeuken komt een barndoor (ik kan ze alleen niet meer vinden van Barnwood), die zal dus ook wel eens dicht staan. Hierdoor zeer weinig licht in de keuken.
Op deze kant komt een tafel van +/- 60/70cm te staan voor mijn wasmachine en droger. Wassen op niveau zeg maar. En daaronder is dan plaats voor mijn rijlaarzen etc.
[ [url=m/Evx69E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naar links de deur naar buiten.
[ [url=m/WxG4bl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rechts een kale wand.
Zelf zit ik te denken aan hard lichtgrijs, zodat bij een openstaande deur het licht ook nog in de keuken terecht komt.
Ik vind portugese tegels echt geweldig, of zoiets als Mirim heeft... Maar het past niet echt bij mijn huis. Ik ben redelijk abstract. Plus met het oog op toekomstige verkoop wil ik het ook graag tijdloos houden.
FatCat schreef:@Janine1990 - ik weet niet waar je woont, maar ik was erg onder de indruk van de tegels bij Maxaro. Die zitten in Roosendaal.
Wat bedoel je met ''Hard licht grijs''? Ze hebben daar echt veel grijze tegels.
_San87_ schreef:Mijn ouders hebben donkergrijze (antraciet naar zwarte) hexagontegeltjes. Misschien is dat wat voor je?
Janine1990 schreef:FatCat schreef:@Janine1990 - ik weet niet waar je woont, maar ik was erg onder de indruk van de tegels bij Maxaro. Die zitten in Roosendaal.
Wat bedoel je met ''Hard licht grijs''? Ze hebben daar echt veel grijze tegels.
Dat is voor mij echt de andere kant van het land...![]()
Groningen zit ik...
Hard licht grijs, ik kan het niet goed anders benoemen. Maar heel veel grijs zit een wat gelig/bruin tintje door. Meer richting taupe zeg maar... Ik heb zelf het idee (maar is een theorie) dat dat best wel licht opslokt. Terwijl de wat hardere kleuren, meer het echt zwart witte grijs, het meer weerkaatsen._San87_ schreef:Mijn ouders hebben donkergrijze (antraciet naar zwarte) hexagontegeltjes. Misschien is dat wat voor je?
Hexagontegeltjes![]()
Maar arme paps die alles moet tegelen![]()
Ik heb er echter wel aan gedacht om een aparte tegel te doen op de achterste muur (onder het raam dus), maar so far ben ik er al wel achter dat het matchen best moeilijk is.
Janine1990 schreef:Hard licht grijs, ik kan het niet goed anders benoemen. Maar heel veel grijs zit een wat gelig/bruin tintje door. Meer richting taupe zeg maar... Ik heb zelf het idee (maar is een theorie) dat dat best wel licht opslokt. Terwijl de wat hardere kleuren, meer het echt zwart witte grijs, het meer weerkaatsen.
Sonja_vR schreef:Janine , ik zou dit jaar sowieso opteren voor onbreekbare ballen
Dat word een bende anders als ik het zo lees
Janine1990 schreef:Thanks! Ik heb er niet echt eentje in de buurt, maar moet binnenkort wel daarheen want mijn Dasty is opHopelijk hebben ze mijn kleur! (groen)
Majabeestje schreef:Leuk topic tochIk lig op bed dit te lezen en bedenk me dat ik ook wel even een fotootje kan maken van onze slaapkamer. Gemaakt vanaf bed dus
![]()
[ [url=m/RYF5a5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Majabeestje schreef:Janine1990 schreef:Mooi Majabeestje!! Wat voor kledingrek/dressboy heb je daar???
Een houten, heel leuk ding! Volgens mij bij de kwantum gekocht maar weet het niet zeker..
IceQueen schreef:Wat een leuk topic! Was em nog niet eerder tegen gekomen. Ik kan wel.wat tips gebruiken wij krijgen een hele grote hoge woonkamer op het noorden met weinig daglicht. Wat voor kleur zouden jullie de muren doen? Ben een beetje bang dat echt wit kil wordt. Ik hou niet van hele donkere muren....