Aan de andere kant denk ik, hij is het zelf schuld, wat kan mij het interesseren wat hij vind ...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vjestagirl schreef:Kan het zijn dat hij het zo ervaart? Ik heb ook weleens gedacht dat mijn buren er nooit waren, terwijl ze in werkelijkheid meestal gewoon thuis zijn
Polly schreef:Vjestagirl schreef:Kan het zijn dat hij het zo ervaart? Ik heb ook weleens gedacht dat mijn buren er nooit waren, terwijl ze in werkelijkheid meestal gewoon thuis zijn
Hier ga ik volledig in mee.
Ik vind het vreselijk irritant als honden blaffen, ik ervaar dat ook echt als ernstige overlast. Ookal vind een honden eigenaar al heel snel dat het allemaal enorm meevalt.
Vjestagirl schreef:Hou er wel rekening mee dat er kans is dat hij aan zijn kant het ding gaat schilderen, of er dingen tegenaan timmert ofzo
superpony schreef:Ik vraag me alleen af hoe een schutting gaat helpen tegen het probleem?? Zitten je honden de hele dag in de tuin?
. Je snapt vast dat wij die rotkop niet meer konden zien. We hebben alle gaten dicht gemaakt met een mooie bamboe lat en bij de achterste hebben we een hoge plantenbak voorgezet. Vond die niet zo leuk 
KimD schreef:Maar als we ze informeren, kunnen ze dan nog iets willen? We zetten de schutting sowieso op eigen grond. Maar ze hebben dus eigenlijk zolang als dat huizen staan vrij uitzicht gehad.
Aan de andere kant denk ik, hij is het zelf schuld, wat kan mij het interesseren wat hij vind ...
IHN schreef:meen je dat serieus dat hij de poppen aan het dansen heeft als hij zijn kant vd schutting verft? Er iets aanhangt of niet overlegd als hij het groene hekje weghaalt?? Waarom plaats je in godsnaam dit topic?? 1 belletje naar het juridisch loket en het antwoord had je geweten... ik vind jouw toon ook aardig agressief... jouw buurman moet dus gedwongen tegen een kale schutting van 2 meter aankijken, omdat hij een nogal onbeholpen manier heeft van zich uiten? echt...wat een kleutergedrag. Aangaande je opmerking inzake lezen is moeilijk... diegene heeft juist heel goed gelezen...geeft aan dat, ook al is het maar een blaf hier en daar juist de onzekerheid van wanneer stopt het, kan voelen of het veel meer is...
ik vind overigens dat je geheel gelijk hebt met dat een deegelijke nare toon niet nodig is... persoonlijk was ik gewoon langsgegaan en had erover gepraat, maar goed.. dat je voor deze optie kiest.. ook goed. Ik begrijp alleen niet goed de agressieve toon ineens... lijkt toch echt dat je de buren gewoon dwars wilt zitten.
KimD schreef:Maar als we ze informeren, kunnen ze dan nog iets willen? We zetten de schutting sowieso op eigen grond. Maar ze hebben dus eigenlijk zolang als dat huizen staan vrij uitzicht gehad.
Amber_anne schreef:Als de buurman niet tegen een kale schutting aan wil kijken kan die zelf de helft betalen of zelf een schutting neerzetten. Zo niet dan heeft die ook geen recht om ts haar schutting aan te raken.
Als de honden hun behoefte in de tuin zouden doen, dan ruimen we dat ook op. A3a1 schreef:Dit vindt ik van die typische gevalletjes voor de rijdende rechter.
Nee flauwekul, daar komt een rijdende rechter niet voor. Zo spannend is het allemaal niet. __Sannne schreef:KimD schreef:Maar als we ze informeren, kunnen ze dan nog iets willen? We zetten de schutting sowieso op eigen grond. Maar ze hebben dus eigenlijk zolang als dat huizen staan vrij uitzicht gehad.
Je doet het plaatje op je bokt profiel wel goed eer aan hier.
Joh, dump die schutting lekker neer.
sunshine schreef:Ik vind het een beetje dubbel.
Wij weten niet wat er over en weer wordt gezegd tussen buurman en TS, misschien is buurman al wel een hele tijd enorm onaardig en respectloos tegen ts en dan kan ik me volledig voorstellen dat je er echt helemaal klaar mee bent.
A3a1 schreef:Als het allemaal niet zo spannend is, vraag ik me af waarom je buren niet aan het hek mogen komen.
Maar goed, binnen mijn perspectief, gaat het hek er weer uit, met de buldozer.