Stockon app

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 23:26

Heb vandaag nog eens wat producten vergeleken maar het is zoeken naar producten die niet veel duurder zijn dan in de winkel :=

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 23:41

Hun grootste nadeel vind ik het assortiment. Als ik online boodschappen bestel wil ik dit voor heel de week doen maar dit kan bij hun niet omdat hun assortiment te klein is. Daarnaast vind ik niet dat zij de goedkoopste zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 23:51

joyce_eddy schreef:
Krijg nu een mailtje en het is ene punten systeem waarvoor je spaart coor gratis
Producten, maar je kunt over meerdere leveringen sparen..

Tevens is voor nieuwe leden die codes gebruiken van bestaande leden, niet meer 3 x10 euro
Maar 1 x10 euro...

Kon natuurlijk ook niet zo blijven gaan.

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 00:05

Ik heb nog 1 code via eurosparen, iemand die deze nog niet heeft gehad en wilt hebben? Pb maar.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 00:49

Geryon schreef:
Heb vandaag nog eens wat producten vergeleken maar het is zoeken naar producten die niet veel duurder zijn dan in de winkel :=

Heb je voorbeelden? Ik heb regelmatig iets met AH vergeleken en vaak is de prijs dan gelijk, bijna gelijk of zelfs iets eronder.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-18 09:14

Alwiene schreef:
Geryon schreef:

Heb je voorbeelden? Ik heb regelmatig iets met AH vergeleken en vaak is de prijs dan gelijk, bijna gelijk of zelfs iets eronder.

Ja dat vind ik ook.. scheelt eigenlijk niks en je kunt kiezen voor huismerk..
Ja soya melk huismerk scheelt wel €10 cent per pak met bijvoorbeeld soya melk van de Lidl

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:28

Hmm bij mij is het 5 dec dus vol verwachting maar nog geen groentes of fruit te vinden in de app :=

Oh Joyce je onderschrift is nog oude variant van t systeem.

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:55

BlackClaw schreef:
Ik heb nog 1 code via eurosparen, iemand die deze nog niet heeft gehad en wilt hebben? Pb maar.

Hij is vergeven!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-18 20:01

Heeft iemand nog een bestelling gedaan de afgelopen tijd?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 20:16

Jazeker, maandag nog levering gehad en de 28e komen ze weer. Beetje rare periode waarin ze veel dicht zijn. Heb een bloemkool bij mijn afgelopen levering, was een mooi ding, goede maat, zag er goed uit etc. dus prima ervaring wat dat betreft.

Ik ontdekte trouwens ook dat als je langer dan 8 weken niet besteld bij ze je je stocktegoed kwijt bent :wow:

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 20:39

Alwiene schreef:
Jazeker, maandag nog levering gehad en de 28e komen ze weer. Beetje rare periode waarin ze veel dicht zijn. Heb een bloemkool bij mijn afgelopen levering, was een mooi ding, goede maat, zag er goed uit etc. dus prima ervaring wat dat betreft.

Ik ontdekte trouwens ook dat als je langer dan 8 weken niet besteld bij ze je je stocktegoed kwijt bent :wow:

Ik heb vorige week de peren gehad van hun. Zijn lekker en niets mis mee, alleen ze zouden niet druppen, dat doen ze dus wel.

Ik vind het niet netjes als je zomaar je te goed kwijt bent, als dit zonder waarschuwing is.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 23:31

Ik heb de afgelopen 4 weken niet besteld en krijg nu regelmatig een berichtje van hun. Ik begrijp dat het marketingtechnisch slim is maar ik vind het dusdanig irritant dat ik de app ga verwijderen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 00:05

FrNo schreef:
Alwiene schreef:

Ik heb vorige week de peren gehad van hun. Zijn lekker en niets mis mee, alleen ze zouden niet druppen, dat doen ze dus wel.

Ik vind het niet netjes als je zomaar je te goed kwijt bent, als dit zonder waarschuwing is.

Peren die niet druppen, daar ken ik alleen Migo peren van. Maar die hebben zij niet toch?

Ik weet niet of ze zouden gaan waarschuwen als het zou gebeuren ik bestel tot nu toe nog elke week/elke 2 weken. Maar ik heb een behoorlijk bedrag aan stocktegoed staan en zou inderdaad not amused zijn om dat zomaar kwijt te raken :=

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 08:01

Deze peren zijn een nieuw ras: Sweet Sensation.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 16:05

Als je bij je huidige tegoed op de i klikt, staat het erbij dat het vervalt na 8 weken geen levering.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 16:31

Ik heb ook weer eens besteld :j Gewoon wat houdbare producten, met 10 euro korting, en ik zag dat je ook op levering kan besparen door een breder tijdvak te kiezen. Ideaal! Dus uiteindelijk was ik 13 euro kwijt voor 25 euro aan boodschappen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 16:39

Hier hetzelfde. Vrijdagavond komen ze het brengen.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:13

Mijn bestelling was september en mijn tegoed ben ik nog niet kwijt?
Heb in het verleden al enkele codes toegevoegd en die tegoeden heb ik nog.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-18 17:33

Goed om te weten want ik heb pas aan de klanten service gevraagd of er ook een “ houdbaarheid aan de codes zat en deze zijden van niet.!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:41

joyce_eddy schreef:
Heeft iemand nog een bestelling gedaan de afgelopen tijd?

Ja, ikke!
Bijna de helft van m'n bestelling zat er niet bij. Vooral de zwaardere artikelen niet, en daar had ik het juist voor gedaan. Ben er zodoende wel weer klaar mee.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:45

Hier hetzelfde. Ook een bestelling gedaan, van de 14 producten maar 4 gekregen. De rest was niet op voorraad :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:47

Die van mij komt vanavond. Hoop dat alles compleet is!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:48

@Joyce, dat is destijds ook tegen mij gezegd, dus best slordig vind ik het om het alleen in een regeltje te vermelden wat ik normaal echt nooit meer zou lezen. Waarom zou ik op die i drukken, ik weet best wat tegoed inhoud..

@Oscar, wat ontzettend vervelend. Kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Heb je dit ook aangegeven? Ze hebben een enorm goede klantenservice dus wellicht hebben ze nog een oplossing/tegemoetkoming voor je? Is dit heel recent trouwens? Want er was een maand terug ofzo even periode dat het drama was met alles, maar op het moment krijg ik gewoon alles wat ik bestel moet ik zeggen.

@Coconut, wow, als dat een bestelling met korting was dan mag je wel zowat geld toe gekregen hebben :') Was deze heel recent? Wel echt slecht dit, zou mijn onvrede daarover zeker bij de KS uiten!
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 19-12-18 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:57

Ja, ik heb het aangegeven bij de klantenservice. Geen idee waar het idee vandaan komt dat ze 'enorm goed' zijn? :))
Ik heb me zelden zo dommig afgescheept gevoeld.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:59

Oscar schreef:
Ja, ik heb het aangegeven bij de klantenservice. Geen idee waar het idee vandaan komt dat ze 'enorm goed' zijn? :))
Ik heb me zelden zo dommig afgescheept gevoeld.

Wauw, Nou ik heb veelvuldig contact met ze gehad, ze hebben elk probleem wat zich hier voordeed altijd keurig opgelost. Ze komen er zelfs nog op terug als ze het idee hebben dat een gesprek door een medewerker niet afdoende is opgelost. Altijd vriendelijk, altijd snel en oplossingsgericht. Ik ben stomverbaasd om jouw ervaring te horen. Wat ontzettend jammer -O-