Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Van buiten is het in ieder geval super leuk, even een weekendje goede draden / lint installeren en die paarden hebben het prima voor elkaar
pmarena schreef:Ik vind het wel heel dapper om hier aan te beginnen zonder enige klus-ervaring
Heb je ook geen familie "uit de bouw" die kan helpen verder?
Want dan kon het wel eens een duur grapje worden als je toch het leeuwendeel moet laten doen omdat je wellicht zelf bang bent om het allemaal net niet goed te doen.
boyca schreef:Wat gaaf.
Je kan tegenwoordig ook doucecabines huren. Die zou je bij wijze van spreken zo midden in je kamer kunnen zetten.
Mijn buren hadden deze laten komen toen hun badkamer gerepareerd moest worden.
Misschien is dat wat
neile schreef:Oh, met je onderschrift te zien 'ken' ik jou weer: ik heb je mooie hond Yorek een keer bewonderd toen ik op cursus was op jouw pensionstal en ik was hélemaal verliefd op 'em. Je hebt me toen nog over het ras verteld. En volgens mij volg ik 'em ook op Instagram x)
Wat een prachtige plek heb je gevonden, echt een droomplek! Ik volg zéker, dit wil ik wel graag zien evolueren!
happyjoyce schreef:Wat leuk!
Ik ken de oude eigenaren en ben er een paar jaar terug nog wel eens binnen geweest. Heel benieuwd wat jullie er van gaan maken.
Wij hebben overigens ook vorig jaar een 10 jaren project gekocht een dorpje verderop!
Ghostattack schreef:Wat een gave plek! Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie dit onder jullie budget hebben gekocht of was dit huis al het budget? Zo'n verbouwing kost ook niet niks natuurlijkBen erg benieuwd naar jullie vorderingen!
Cayenne schreef:Supergave plek! Die verbouwing gaat wel wat kosten idd![]()
Maar dan heb je ook wat! Zeker als je het in etappes kunt doen.
Wat zit er eigenlijk tegen het plafond in de woonkamer? Het lijken wel tapijttegels?