Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ceffyl schreef:Ik heb er nu drie die ik wel even wil testen:
- Bose QuietComfort 35
- Sony WH-1000XM2
- Sennheiser PXC 550
De eerste lijkt me het beste, maar heeft een veel kortere accuduur dan de andere twee. Hij is ook ongeveer 100 euro duurder dan die andere. De Bose is ook de zwaarste. Moet ze denk ik even aanvoelen en ik wil de NC ook graag testen, kan dat in de winkel?
MarJon schreef:Ik heb de Sony WH-1000XM2. Ik vind hem echt heel fijn in gebruik. Ik gebruik hem tijdens het studeren in de universiteitsbibliotheek en ik merk dat ik met de NC mijn concentratie goed vast kan houden.
In de bus en tijdens wandelen gebruikte ik hem eerst ook, maar dat vond ik niet veilig genoeg omdat hij de omgevingsgeluiden dus goed wegfiltert.
Ceffyl schreef:Shiloh schreef:Inmiddels is van de sony een nieuwere uit dan de Sony WH-1000XM2
Namelijk de Sony WH-1000XM3
Zit er her en der wat over te lezen en wordt er steeds enthousiaster over. Hij krijgt ook een zeer goede recensie op Tweakers.
...
Vooral in het OV of het vliegtuig een aanrader. Mijn vriend heeft zowel de koptelefoon als de in ear oortelefoon, die hebben ook zeer goede NC en kan dus ook een optie zijn als je geen koptelefoon wilt.