Welke telefoon met goede camera

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynnepinny

Re: Welke telefoon met goede camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 10:47

Ik heb nog niemand de OnePlus 5t of 6 zien aanraden, dat zijn echt goede telefoons voor een mooie prijs (niet meer dan 500). :o Zelf heb ik de OnePlus 3t, een wat ouder model dus, maar ook die kan nog best mooie plaatjes schieten.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 19:02

Met de Galaxy was toch iets in het vliegtuig?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 19:08

leeneliefje schreef:
Ik heb mijn telefoon aangeschaft juist voor de foto's. Ik krijg veel complimenten over de kwaliteit! Heb de IPhone 8 + :) Is niet het goedkoopste, maar als je flink afdingt bij je provider kan het je al gauw 300 euro opleveren :)) altijd even bellen en niet in de winkel kopen, daar mogen ze je geen korting geven en via de klantenservice wel. Succes!

Hier ook de 8+ en krijg ook complimentjes en met name dankzij de portret functie die erop zit.
MAAR.. met minder licht is de camera ronduit bagger! Zo prachtig als de foto's zijn met goed licht, zo slecht zijn ze met minder licht. Er zit heel snel ruis in de foto's. Hier is apple echt de mist mee ingegaan helaas. Ik ben echt enorm gek van de camera overdag en maak er bijna spiegelreflex waardige foto's mee. Maar met minder licht komt deze camera toch echt enorm tekort is mijn ervaring - gebruik hem nu 2 maanden. Het hangt misschien ook heel erg af van de persoon en de eisen die iemand stelt aan een gemaakte foto en waar je grenzen liggen met wat wel/niet toelaatbaar is in een foto.

Van alle merken die ik so far heb gehad, waren de Sony camera's het beste in overall gebruik- is mijn ervaring dan. De iphone 8+ wat ik nu heb is dan wel steengoed met de portret functie vooral, daar heb ik nog geen betere van gezien tot nu toe.

Wat voorbeelden van de iphone portret functie - kwaliteit is wel giga achteruit gegaan met uploaden hier.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 19:32

Huawei is inderdaad een topper met zijn camera's (meerdere dus, die dan samenvoegen naar een foto die scherp, kleurrijk etc. is)

P20 is er in 3 versies waarvan de Pro het beste en duurste is.

Ik heb het zustermerk, de Honor 10 onlangs gekocht. En heel blij met de foto's. Duidelijk een slag beter - met o.a. Scherptediepte erin- Dan mijn vorige foon de Sony Xperia Z compact.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 20:07

Waaw HelmerG, dat zijn de enige goede foto’s die ik ben tegengekomen in het topic tot nu toe, inderdaad bijna spiegelreflex kwaliteit. Heel netjes voor een telefoon!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 15:29

Ik heb mijn abo verlengd met een Huawei P20 Pro :D Wou in eerste instantie voor de Samsung S9 gaan, maar even vergeleken op Coolblue en in alles komt deze Huawei gewoon beter uit :j Ze hebben nu ook nog een leuke actie voor een gratis tablet twv 149 euro :D
Tegen mijn principes om te verlengen met een toestel, maar ik ga nu gewoon niet 800 euro ophoesten voor deze telefoon :n Ga nu maar 20 euro per maand omhoog, dus dat vind ik te overzien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 15:52

Ik heb de LG G5 speciaal aangeschaft voor de camera, met name vanwege de groothoeklens :D
Alleen is de batterij sucky sucky, maar verder vind ik het een heerlijke telefoon! Gebruik m dus vooral veel voor het stormchasen :)

Afbeelding

Afbeelding

Voor filmen is ie helemaal top vind ik! Vooral omdat je tijdens het filmen kunt omschakelen van groothoeklens naar gewone lens.

En dat doet ie 's nachts ook wel aardig:

En oh ja, hij maakt ook topfoto's van Klaaz :D
Afbeelding

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 19:16

Huawei P10 lite is nu bij de aldi te koop voor 200 euro. Met 12 MP camera

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 19:39

Ik heb de ipone X en heb hem eigenlijk gekocht omdat ik bij verschillende anderen zag dat hij zon mooie fotos maakt :)

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 19:45

Ik ben heel tevreden van de Huawei P20 lite :j

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En eentje bij zonsopgang...
Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 19:54

Ik ben heel blij met mijn Samsung galaxy s9+. Maakt door de dubbele camera prachtige foto's met scherpte diepte.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 20:19

Afbeelding

De zwarte hond van mijn ouders. Normaal een zwarte vlek op de foto, nu zijn zelfs zijn grijze haren te zien :+

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 20:35

moralian schreef:
Ik heb de huawei p20 pro en ben er erg blij mee
[ [url=m/DBiGDv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PqYycZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze!

Ik ben heel blij met de goede camera. Zijn de foto's op pc ook scherp of alleen op mijn telefoon? :=

Afbeelding

Afbeelding

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 09:30

Niet bepaald een budget telefoon, maar ik ben ook érg impressed met de vooruitgang van de iPhone camera’s. Ik had een iPhone 6, en vorige week de Xs gekocht. Die portretstand... Wow! Vind ik toch indrukwekkend uit een telefoon!

(Merk wel dat de boktupload de foto’s behoorlijk schaad, ze zijn echt haarscherp!)
Afbeelding

Afbeelding

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 18:51

Dit was gister avond gemaakt met de Huawei p smart plusAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Waren wel in gezoomd