opzeggen telefoon abbo wegens emigratie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 13:09

+:)+ kun je je nu verder richten op je vertrek.

Croo

Re: opzeggen telefoon abbo wegens emigratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 23:33

Fijn om te lezen dat het is opgelost! Veel succes met de emigratie!

LienC

Re: opzeggen telefoon abbo wegens emigratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 00:44

Sorry voor het inbreken, maar zou één van de KPN bokkers mij een PB kunnen sturen? Iets met geen bereik, toestel afgekocht, abonnement zou kwijtgescholden worden maar facturen blijven komen. Looptijd: sinds april :(

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 01:15

Super fijn voor je TS dat het op deze manier opgelost is.

Voor alle bokkers die heel stellig beweerden dat TS zelf 'dom' geweest was of voor bokkers die een bron willen, er lopen meerdere feeds op het KPN forum met reacties van medewerkers:
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnemen ... opa-436987
Citaat:
Er is nu de mogelijkheid om, bij emigratie buiten de EU, je mobiele abonnement stop te zetten, zonder de extra kosten behalve die van de telefoon.

Citaat:
Sinds kort is er bij emigratie naar een land buiten de EU een regeling. En binnen de EU is een regeling juist vervallen. Ik kan me voorstellen dat nog niet iedere medewerker hier 'uit het hoofd' van op de hoogte is.

Ik heb het laatst ook helemaal uitgezocht ivm verhuizing naar Brazilië en kwam ook in zo'n frustrerend kastje-naar-de-muur situatie terecht (winkel zei, bel klantenservice, die zegt regel het online, online niks over te vinde, weer iemand aan de lijn die zegt dat het niet kan etc etc)
Uiteindelijk zing ik de laatste paar maandjes maar uit maar ik snap TS haar frustratie heeel goed :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:42

Ik verplaats dit topic van Leven zonder paarden naar Huis, tuin en techniek omdat het daar beter past.