Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NenaC schreef:Ik dacht dat ook. Houd mijn inschrijving aan voor het geval dat. Maar als je niet reageert op woningen wordt je op een gegeven moment weer uitgeschreven. Dus dat werkt niet.
purny schreef:NenaC schreef:Ik dacht dat ook. Houd mijn inschrijving aan voor het geval dat. Maar als je niet reageert op woningen wordt je op een gegeven moment weer uitgeschreven. Dus dat werkt niet.
Je krijgt dan toch een mail dat je moet verlengen. Dus opnieuw betalen. Ik kan een heel jaar ingeschreven staan zonder te reageren en dan verleng ik het.
purny schreef:verootjoo schreef:Als iedereen zich gaat inschrijven voor het geval dat worden toch juist de wachtlijsten (iig kunstmatig) heel lang![]()
Ik vind het een beetje overdreven om ingeschreven te staan terwijl je geen huis zoekt. Bovendien kan dat bij ons volgens mij niet eens, en terecht.
Je bouwt inschrijfduur op. Dus als een persoon een dag langer ingeschreven staat gaat hij voor. Je hoeft nergens op te reageren
. Gelukkig maar
purny schreef:NenaC schreef:Ik dacht dat ook. Houd mijn inschrijving aan voor het geval dat. Maar als je niet reageert op woningen wordt je op een gegeven moment weer uitgeschreven. Dus dat werkt niet.
Je krijgt dan toch een mail dat je moet verlengen. Dus opnieuw betalen. Ik kan een heel jaar ingeschreven staan zonder te reageren en dan verleng ik het.
Roodvos schreef:Ik heb een koopwoning en geen relatie, dus een breuk is ook niet aan de orde.
En mijn inkomen is echt veeeeel te hoog om ook maar in de verste verte in aanmerking te kunnen komen voor sociale huur.
bij mijn moeder is het helemaal drama. Daar kom je pas bij de eerste 10 met minimaal 15 jaar inschrijftijd.
lieveli schreef:Nee en het zou wel handig zijn. Maar sociale huur vind ik vreselijk#neveragainplease
Overigens maakt het mij niet minder zelfstandig dat ik nu thuis ben met baby én een gemeenschappelijke rekening heb met mijn man. Joejoe.
Edit: en ja ik ben dan ook weer zo'n doos dat ik me ga verantwoorden. Stom.
is dit niet in meer gemeenten?
Just in case. 
woon er nu ruim een jaar!