Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AikePeer schreef:Die Thomas hebben we ook overwogen maar vond ik wel een gedoe om ( soms zuig ik 2 keer per dag ) steeds dat water erin en eruit .. maargoed is misschien een gewenning die je krijgt. Fijn dat hij voor jullie goed werkt
AikePeer schreef:Buiten alle adviezen om heb ik heel eigenwijs iets gekocht wat hier niet genoemd is. Rowenta silence force cyclone 4 carPET vandaag binnen gehad en gelijk getest ! Hij is stil, heeft een redelijk lang snoer, EN zuigt als een malle hopelijk blijft deze ervaring de komende jaren hetzelfde
Sonja_vR schreef:AikePeer schreef:Die Thomas hebben we ook overwogen maar vond ik wel een gedoe om ( soms zuig ik 2 keer per dag ) steeds dat water erin en eruit .. maargoed is misschien een gewenning die je krijgt. Fijn dat hij voor jullie goed werkt
Dat was idd dezelfde twijfel die wij ook hadden
Maar moet zeggen dat het me alles meevalt, met de Dyson moest ik ook na 1 keer van boven naar benee stofzuigen de bak legen
Inclusief stofwolken boven de kliko etc
Dus wat dat betreft was ik het al gewend
Nu dus alleen de natte variant waarbij je geen stof staat te happen
Edit
En ik ruik de Thomas tenminste niet
De meeste stofzuigers ruik ik (een typisch stofzuig luchtje als je er mee aan het werk bent en even daarna nog
Deze heeft dat gewoon niet
Selka schreef:Wat je ook doet koop niet de best geteste (consumentenbond) AEG VX7-2-CR-A. Wat een DRAMA! Op onze massief houten vloer en natuurstenen vloer hele diepe krassen die er niet meer uit wilden.. Grrr.. Honden en kattenharen werden helemaal niet fijn meegenomen. En als klap op de vuurpijl kon hij na 1 maand al ter reparatie terug naar coolblue.
Ik heb meteen weer een Miele cat&dog gekocht. Wat een spijt dat ik naar de consumentenbond heb geluisterd.