Vaak ook nog wat post of losse papieren, maar zo is ie opgeruimd.
Op de salontafel staat dit:

Verder alleen een afstandbediening. Kaarsjes/plateau wordt afhankelijk van het seizoen aangepast.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Op de open haard ook een bosje bloemen met daarboven wat leuke persoonlijke foto's, kaarsjes zijn ook overal te vinden, geven toch een leuk sfeertje
En natuurlijk slingert er overal speelgoed van de kids rond, en schilderijen.. maar ik dwaal een beetje af van het topic..

)

ElsieC schreef:Tijd om een onpopulaire mening te verkondigen maar ik heb een bloedhekel aan al die Action dingen. Je ziet meteen dat het goedkope rommel is en het is zo'n standaard whitewash spul. Niet origineel en oogt goedkoop want dat is het ook.
ElsieC schreef:Tijd om een onpopulaire mening te verkondigen maar ik heb een bloedhekel aan al die Action dingen. Je ziet meteen dat het goedkope rommel is en het is zo'n standaard whitewash spul. Niet origineel en oogt goedkoop want dat is het ook.
Komt omdat we met z'n tweeën zijn en de tafel heel groot is. En omdat ik dus een enorme rommelkont ben
Het deel waar we eten is wel leeg, maar de rest staat vol met rommel. Post, agenda, papieren die opgeruimd moeten worden, dingen die ik nog weg wil geven, ja, wat niet eigenlijk.