Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Selina, is die hypotheek dan per persoon? Omdat je 2 personen noemt?
Want dat betekent dat je 88 euro aan internet kwijt zou zijn? (als je die dan weer x2 doet)
Zorgverzekering is dan wel voor 2 personen denk?
purny schreef:KimD schreef:En hoeveel personen is dit huishouden?
Alleen ik. De kat kost niet zoveel gelukkig
_suus19_ schreef:Jans schreef:Ik zou het zo niet uit kunnen splitsen, maar wij hebben ongeveer 3700 euro aan vaste lasten qua huis, verzekeringen, wegenbelastingen, tv, internet, GWL, zorgverzekering, kinderopvang, boodschappen etc. We hebben een koophuis.
Holy Moly.. das wel erg veel.. na aftrek van kinderopvangtoeslag?
_Aine schreef:Jans schreef:Als je dat schijntje van kinderopvangtoeslag eraf haalt blijft er alsnog 3500 overje zou met ons land gewoon niet zeggen dat het loont om tweeverdieners te zijn.
wij houdden netto minder over dan een bekende evan ons in de bijstand met 4 kinderen. En wij werken beiden 32 en 36 uur.
OMG wat een opmerking en de realiteitszin is hier ver te zoeken in mijn ogen.
Twee inkomens die €3700 aan vaste lasten kunnen dragen. Vaste lasten waaronder een koophuis. Het heeft waarschijnlijk gewoon met jullie eigen KEUZES te maken dat jullie vaste lasten rond de €3700 zitten. Zo'n zure opmerking, bah.
assie schreef:Je bent in Amsterdam tenslotte 800 euro kwijt voor een eenkamerappartement van 9 vierkante meter terwijl ik voor dat bedrag in Groningen een boerderij zou kunnen huren.
_Aine schreef:Cer schreef:Overigens _Aine, Jans zegt niks rechtstreeks over die mensen, alleen over het systeem. Ze zeurt ook niet over haar inkomen en kosten, dus doe niet zo allergisch..
Oh jij bent er zo een, een lachend smiley plaatsen achter de opmerking dat ik niet zo allergisch moet doen
Kleutergedrag noem ik dat.
Lezen is een kunst. Ze zeurt indirect wel over haar inkomen en kostenInkomen en kosten zijn niet los te koppelen van het systeem