No_No schreef:Is het een matiz?
Ik zou zelf een autobulance regelen en het wagentje naar een garage of sloop brengen.
Nee, een Peugeot 106
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MaTuMi schreef:Als je het niet bij een garage laat doen is het niet perse slecht hoor. Ik laat het altijd door een kennis doen en dat werkt altijd prima en kost de helft.
Maar het zou zomaar kunnen door dat je nu naar een garage gaat dat hij totall loss wordt verklaard.
Maar dat is ook afhankelijk van de leeftijd en aantal kms van de auto.
SophieFT schreef:MaTuMi schreef:Als je het niet bij een garage laat doen is het niet perse slecht hoor. Ik laat het altijd door een kennis doen en dat werkt altijd prima en kost de helft.
Maar het zou zomaar kunnen door dat je nu naar een garage gaat dat hij totall loss wordt verklaard.
Maar dat is ook afhankelijk van de leeftijd en aantal kms van de auto.
Ik heb niet zo’n kennis, dus dat is helaas voor mij.
En dat zou jammer zijn maar dat is dan niet anders. Is voor mij gelukkig geen reden om niet naar een garage te gaan en zomaar iemand er aan te laten sleutelen.
MaTuMi schreef:Maar het zou zomaar kunnen door dat je nu naar een garage gaat dat hij totall loss wordt verklaard.

. Wil me wel veilig voelen op de weg
In mijn geval kon ik gewoon niet rijden, maar als ik niet veilig de weg op kan dan laat ik hem gewoon halen. Rex_Rolfo schreef:Tussen haakjes, als je toch de hele auto laat nalopen en het blijkt dat de rem repareren zinvol is dan is het misschien ook handig om meteen de apk te vernieuwen. Men is er nu toch mee bezig en de nieuwe apk is dan gewoon 12 maanden geldig. Dus ook als de huidige apk zeg april zou verlopen kun je nu keuren en is bij goedkeuring de nieuwe apk geldig t/m januari 2019.
SophieFT schreef:Ik ben geen lid van de ANWB, als
Ik dat vandaag afsluit kan ik overmorgen er gebruik van maken. In principe kan die auto hier nog wel zo lang staan. Naar de garage rijden ga ik denk ik ook echt niet doen, vind het dood eng namelijk...
KimD schreef:SophieFT schreef:Ik ben geen lid van de ANWB, als
Ik dat vandaag afsluit kan ik overmorgen er gebruik van maken. In principe kan die auto hier nog wel zo lang staan. Naar de garage rijden ga ik denk ik ook echt niet doen, vind het dood eng namelijk...
Niet zo handig lijkt me...![]()
Als je nu ANWB afsluit betaal je dubbel. Èn je moet lid worden èn voor de pechhulp.