danzzz schreef:MiniMeLona schreef:Zo bedoelde ik het niet Danzz, maar wat nu als het je werk is? En ook degenen die het goed geregeld hebben met eigen paarden , zullen echt wel eens moeten gaan omdat er niemand anders is. Dagje op stal gaan ze bij noodzaak idd niet dood van, deed ik tenslotte ook met oud en nieuw toen ik nog vlak bij Den Haag woonde.
als je zelfs in deze omstandigheden MOET gaan, dan heb je het niet goed geregeld. Nu is het een dagje, maar wat als jij onderweg een ongeluk krijgt en je bent een week of 6 uit de running omdat je in het ergste geval je rechterbeen tot aan je lies in het gips hebt zitten, wie gaat het dan doen?
Zelfs in deze omstandigheden? Je doet net alsof er twee meter sneeuw is gevallen? Weet niet waar jij woont maar hier ligt maar een cm of 10/15.
Ik heb er nog niet eens over nagedacht of ik ergens wel of niet heen moet gaan eigenlijk
Voor hun is dat mogelijk door onze online schijven, we kunnen in principe van overal op die gedeelde schijven en inloggen op de werkcomputers.
Als je naar buiten stapte stond je tot aan je knieen in de sneeuw.