Er zijn namelijk gewoon echt heel veel dingen die veel leuker zijn dan afwassen en opsparen is toch heel effectief.
En nog beter afwasmachine, nog meer tijd voor dingen die wel leuk zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CharmingS schreef:Ik drink ook altijd uit pak of fles als ik geen visite heb.. Heb altijd genoeg frisdrank in huis voor als er visite komt.. En dat is dan niet dezelfde fles als waar ik uit drink..
Vul trouwens regelmatig lege flessen met aanmaak siroop, dit is vaak een fles die ik iedere keer als ie leeg is omspoel en om de zoveel dagen pak ik een nieuwe fles.. Heeft niemand last van mijn bezoek krijgt gewoon hygienisch uit een schone fles en uit een schoon glas te drinken hoor
duidelijk nog meer werk aan de winkel, zal hem dit topic maar eens laten lezen

hopenlijk is ons nieuwe huis snel af daar zit weer een vaatwasser in hahaha. 

maar dat heeft hij wel snel afgeleerd gelukkig. Macs schreef:![]()
![]()
![]()
Dat ziet er mooi uit!
En een lege keuken valt me op! En dan kan helemaal prima en netjes zijn hoor!
Maar wát als je het nou eens meer vult met bv planten, potjes, koffiezetapparaat oid. Dan heb je minder ruimte om vaat neer te zetten. Met zoveel lege ruimte zou ik ook gaan opsparen
Ik heb zelf maar een klein deel om én te snijden en de vaat neer te zetten. Dus dat staat zo snel vol dat ik wel móet afwassen.
Mijn vriend heeft nog wel eens een tik gehad om dan vuile vaat maar in de oven te zettenmaar dat heeft hij wel snel afgeleerd gelukkig.
die zou dan inderdaad op die plaats staan. Booooo schreef:Nou kijk is aan super mooi toch!
Ik vind sommige dingen hier echt te ranzig voor woorden.. 2x in de week afwassen, 1x in de 6 dagen brrrr...Wel de saus eraf spoelen? Dan kun je toch net zo goed afwassen
Mijn man en ik hebben een standaard taakverdeling. Hij wast af ik droog af

dan wil je het toch netjes houden?
Macs schreef:![]()
![]()
![]()
Dat ziet er mooi uit!
En een lege keuken valt me op! En dan kan helemaal prima en netjes zijn hoor!
Maar wát als je het nou eens meer vult met bv planten, potjes, koffiezetapparaat oid. Dan heb je minder ruimte om vaat neer te zetten. Met zoveel lege ruimte zou ik ook gaan opsparen
ElCamino schreef:"zo makkelijk mogelijk maken om schoon te maken" HAHAHAHHA zie je wat je zelf schrijft ???
Afwassen is ook schoonmaken.... ( sorry....)
ElCamino schreef:Jeetje.... het was maar een grapje...Je noemt een lege aanrecht makkelijk schoon te houden en zet er vervolgens een compleet servies aan vieze vaat op!
Dan maar anders : wordt volwassen en ruim gewoon je rotzooi achter je reet op!
Al die reacties hoe het wel of niet moet.... jullie zijn gewoon een beetje zielig stel als je niet eens de afwas kan opruimen...