Superpony heel nederland is dan mijn buitenruimte
Geen vaste verblijfplaats. Al ben ik wel aan het kijken of ik ergens een stukje grond kan vinden waar ik een moestuin/boomgaardje op kan zetten en daar van tijd tot tijd kan verblijven. Kooklucht heb ik geen probleem mee (behalve als mijn prak aangebrand is) En met douchen gaat er een ventilatortje aan in de cabine om de dampen af te voeren.
Zo ziet de binnen kant er nu uit. Plafon is dus nu ook geïsoleerd. En er staat een keukenblokje in.

Hier word dus nog van alles ingebouwd
Gelukkig heb ik hulp die af en toe de grote en zware dingen doet. Dat kan ik helaas zelf niet meer

maar helaas in de verste verte geen park waar je mag wonen. Weet er idd een in drenthe en een in brabant ook. Provincie hier is juist heel streng aan het controleren. Ben bij een wezen kijken maar dan als soort van permanente vakantie en inschrijving op een ander adres. Camping heeft er geen problemen mee alleen ze worden door hogerhand langzamerhand gedwongen te gaan handhaven. Dan mag je er nog 40 weken per jaar verblijven en moet je steeds paar weken elders zijn. Niet haalbaar dan.