missfalki schreef:Gefeliciteerd, fijn dat het gelukt is,succes met alle actie's die volgen ...
Benieuwd naar je up date's![]()
Groet Karin.
Spannend!!!
Fijn dat de reactie's zo goed waren en bezorgdheid is niet verkeerd
Groet Karin.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
de 2 andere kamers zijn 'normaal' dus geen hout. Relax ruimte is dus een mezzanine, best appart maar is heel knus.
zelfs zonder verhuis, wil ik mijn huidig werk verlaten. Heel wat veranderingen met onbekwame mensen boven me. Ik kom doodmoe thuis van de irritaties, alles dubbel checken en veel werk. Ik kijk echt uit naar dit leven waarbij mijn lening zo laag ligt waardoor ik geen verplichting heb tegenover bepaald werk en loon. Ik zie zoveel vrienden die bepaalde onaangename werksituaties verder zetten (ten koste van hun gezondheid en gezin) omdat dit de enige manier is om de leningen af te betalen. Idem partners die bij elkaar blijven wegens hypotheek en luxe. Dat wil ik absoluut niet en daar zijn bepaalde beslissingen te nemen.
crazygirl1 schreef:Ik zal pas in mei verhuizen dus ik ben nog niet echt aan het zoeken naar werk. Wel al eens rond gekeken. Ik ga het nieuwe jaar daarmee beginnenzelfs zonder verhuis, wil ik mijn huidig werk verlaten. Heel wat veranderingen met onbekwame mensen boven me. Ik kom doodmoe thuis van de irritaties, alles dubbel checken en veel werk. Ik kijk echt uit naar dit leven waarbij mijn lening zo laag ligt waardoor ik geen verplichting heb tegenover bepaald werk en loon. Ik zie zoveel vrienden die bepaalde onaangename werksituaties verder zetten (ten koste van hun gezondheid en gezin) omdat dit de enige manier is om de leningen af te betalen. Idem partners die bij elkaar blijven wegens hypotheek en luxe. Dat wil ik absoluut niet en daar zijn bepaalde beslissingen te nemen.
zie mijn onderschrift)
heel cru gezegd, als ik nu hoor dat ik volgende week sterf dan heb ik van dit leven 100% genoten. Dat is natuurlijk voor iedereen verschillend maar voor mij is het gevoel en intens beleven van elke waardevolle minuut:)

crazygirl1 schreef:Dit is kiezen voor levenskwaliteitheel cru gezegd, als ik nu hoor dat ik volgende week sterf dan heb ik van dit leven 100% genoten. Dat is natuurlijk voor iedereen verschillend maar voor mij is het gevoel en intens beleven van elke waardevolle minuut:)
Het is allemaal spannend! Zoveel veranderingen de komende weken. Mijn werk inlichten, meubels kopen, inrichten, job vinden, nieuwe vrienden maken, volledig zelfstandig leven, genieten.