Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pmarena schreef:Maar ik doel meer op dat het handig zou zijn als je vanaf dat uiterste puntje een rechte lijn trekt naar dat bosje, en rechts daarvan een stukje berm / groen / whatever zou hebben dat anders is dan grind, dat zou het ook oplossen omdat je dan ziet waar de weg is.
Nu is het een weg met een hapje er uit omdat overal grind ligt.
LadyMadonna schreef:pmarena schreef:Maar ik doel meer op dat het handig zou zijn als je vanaf dat uiterste puntje een rechte lijn trekt naar dat bosje, en rechts daarvan een stukje berm / groen / whatever zou hebben dat anders is dan grind, dat zou het ook oplossen omdat je dan ziet waar de weg is.
Nu is het een weg met een hapje er uit omdat overal grind ligt.
Ik geloof niet dat ik je snap![]()
![]()

LadyMadonna schreef:moet ik alleen wel plantjes zoeken die niet door de kippen van de buren gesloopt worden...
. Maar misschien kleine conifeertjes erin zetten, dacht dat ze die ieder najaar wel een keer bij de Lidl in de aanbieding hebben voor €1. Rex_Rolfo schreef:LadyMadonna schreef:Zit alleen nog even te puzzelen hoe/waar ik die dan het best kan plaatsen
Ik zou er mee oppassen. Als JOUW bloempot de buurman ZIJN auto beschadigt ben JIJ de gebeten hond. Als er niets staat heeft de buurman niet uitgekeken.