verder hebben we Volvo 340 ,een paar 360 ,240 en 245 turbo versie gehad( deze waren zo uniek dat ze ondanks dat ze geen oldtimer op dat moment waren,wel daaronder vielen voor verzekering )...echt stuk voor stuk waren het super fijne auto's!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Een Bertone, mooi!! Leuk om te zien dat er op oldtimergebied een hoop Volvo gekken hier zitten, net als ik
Kabayo schreef:Variomatic 1.4 inderdaad. Rechter is diamond edition. De linker is mijn onderdelen auto
Ze zijn mijn trots en vind het leuk dat ik origineel benword dagelijks mee gereden.
Hij gaat ook nooit weg
Gekocht vorig jaar met 92xxx op de teller . Nu 107xxx
spatter schreef:Door de regen was dit stukje enorm blubberig en zakte we ineens helemaal weg tot op de assen.
NadjaNadja schreef:Hier ook een oldtimerliefhebber! Altijd wel een klein vlammetje er binnenin voor gehad, maar mijn vriend heeft het vuur echt aangewakkerd![]()
We zijn op dit moment helaas nog niet zelf in het bezit van een oldtimer, maar we rijden wel (oldtimer)rally's. Soms met onze youngtimer, maar ook wel eens met de Volvo Amazon van de moeder van mijn vriend.
Zodra wij een garage hebben gebouwd komt er waarschijnlijk een Volvo 142![]()
[ [url=m/emgwOK.jpg]Afbeelding[/url] ]