Installateur komt afspraken niet/ slecht na

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 10:59

De badkamerwinkel was Sanisale (daar hebben we geen klachten over. Zij hebben de spullen netjes en op tijd geleverd).
Het aannemersbedrijf heet Build It.

Anoniem

Re: Installateur komt afspraken niet/ slecht na

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 11:04

Site ziet er gewoon keurig uit van die aannemer idd.. jammer dat zo'n visitekaartje dan eigenlijk helemaal niks zegt he :\

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 11:18

Ik zou zeker compensatie vragen voor de vrije dagen!!

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-17 11:29

Jans schreef:
Ik zou denk ik kijken of je een bouwkundige keuring kan laten doen van de badkamer. En een gerennomeerd aannamer (badkamer) vragen om te komen kijken. http://www.geba-install.nl/diensten/ins ... -inspectie

Ga eens even op zoek of er zoiets zit iets dichter bij het hoge noorden!

@Cayenne, ik vind compensatie ook helemaal niet raar.
Hier ook veel thuis geweest, nu kan ik flexibel plannen en heb ik veel vakantie, maar vriend heeft maar 25 vakantiedagen en wij zijn ook nog eens fanatieke reizers, dus dat gaat allemaal ten koste...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:10

Pfff jemig ts! Heel veel sterkte. Zeker werk van maken, dit slaat helemaal nergens op. Heeft hij van tevoren een offerte gemaakt met wat het allemaal zou gaan kosten?

Laat je niet op je kop zitten, hij heeft geen poot om op te staan!

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-17 10:33

We hebben inderdaad een hele duidelijke offerte met wat er allemaal inclusief was.
Het blijft op en top frustrerend.

Uiterlijk maandag weten we welke stappen we kunnen ondernemen, erg benieuwd naar ook.

Gisteren is 1 trap volledig gerenoveerd, vandaag de 2e en vandaag alle fronten en handgrepen in de keuken.
Nu ik zie hoe die mannen aan het werk zijn, was ik even vergeten dat hard werken ook kon.....

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 10:38

Gelukkig kan het dus nog wel Lisan89, mensen die niet beroerd te zijn om aan te pakken!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:05

Jeetje wat een drama zeg!

Wij zitten ook middenin een verbouwing (ook het hele huis op de kop). Maar mijn vriend en zijn vader doen alles zelf behalve het loodgieterswerk en aansluiten elektriciteit. Maar ze hebben ook een eigen bouwbedrijf, dus dat is natuurlijk een andere situatie.

Ze komen in 9 van de 10 gevallen wel wat tegen met verbouwingen waardoor er vertraging opgelopen kan worden. Maar dan wordt altijd wel goed gecommuniceerd en zorgen ze er wel voor dat alles netjes opgelost wordt. Maar niet op komen dagen, lekkage, kapotte tegels, je voegen die niet goed zijn etc. dat kan echt niet! :n

Lijkt wel alsof hij het aansluitwerk niet heeft gecontroleerd of er geen lek zit en de boel gewoon dicht gemaakt heeft. Als ik erover nadenk hoe vaak ze hier alle leidingen hebben gecheckt met het doorlopen van water, voordat ze er ook maar over dachten om het dicht te maken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 11:44

Hoe is dit nu afgelopen TS?

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-17 12:50

Het is af (sinds woensdag), afgemaakt door een andere installateur, die ook erg is geschrokken van hoe het er uit ziet.

Van rechtsbijstand mochten we alleen lekkage laten verhelpen. Wij hebben er voor gekozen toch maar direct alles af te maken. Het douchen was ook echt niet meer te doen, we moesten douchen in bad (want douche zou extra lekkage veroorzaken), maar bad lekte ook. dus douchen in bad, bad vervolgens met emmers leegscheppen in het toilet......
En daarnaast nu ook nog wel wat schade: cementvlekken die niet weg willen (omdat het weken op de tegels heeft gezeten die niet schoongemaakt konden worden), volledig gescheurde muur, scheve tegels, beschadigde/ kromme tegelstrips, etc.

Op dit moment bezig met alle schade inventariseren en kijken of er nog een schade claim te krijgen is.....

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:45

Jemig wat een ellende.... Hopelijk valt er wat te verhalen