Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moet wel eea eraan herstellen. Dat zal met een klein schepje en zittend graven en steen voor steen rechtleggen of aanvullen. Weet nu waar de misbaksels voor gebruikt zijn. Rand van pad kan ik dus mooi deel voor gebruiken weer op,termijn.
de rechthoek van stenen achterin is daar waar tuinhuisje komt te staan. Afwijkende steen in midden is midden van de deur.
fotos zijn soms gedraaid kan ze niet draaien helaas.

en misschien wel vier als ik naast huis ook klaar ben. Maar daar past alleen een bistro setje.
Dus dat is weer gebeurt.
Ik wist dat het een stukje lag tot het fruitboompje. Daar stopt het namelijk abrupt. Dat leek zo. De rest ben ik achter gekomen bij weghalen van wat stronken daar. Zette spa erin en klonk steen eronder. Ben er wel erg blij mee.
dat is er nu uit. Een gek stuk diep onder de grond waar ik niks aan heb. Nog meer kobbelstones over.

Blij dat ze verkocht zijn maar had ze nu wel kunnen gebruiken even. Is nu een mix van een echt paaltje, een metalen pin paar bamboe stokken en twee erin gemepte stukken snoeitak.
maar het staat zo n beetje.

bezorger baalt van de pakjes die bij de buren die op vakantie zijn liggen. Is gelukkig alleen maar verlichting.

nu hopen dat ik hem ook aan heb gezet
weet niet welke stand licht gaat geven.
niets zo erg als een niet scherpe kromme boor.