Valentijn5 schreef:Ik had ook altijd Spotify op mijn iPad mini. Maar ik heb geen abonnement erop dus werkt die niet meer goed. Wel jammer.
Dat bedoel ik dus, dat heb je met "die ouderwetse manier" niet.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
FabianHorse schreef:Valentijn5 schreef:Ik had ook altijd Spotify op mijn iPad mini. Maar ik heb geen abonnement erop dus werkt die niet meer goed. Wel jammer.
Dat bedoel ik dus, dat heb je met "die ouderwetse manier" niet.
FabianHorse schreef:Valentijn5 schreef:Ik had ook altijd Spotify op mijn iPad mini. Maar ik heb geen abonnement erop dus werkt die niet meer goed. Wel jammer.Dat bedoel ik dus, dat heb je met "die ouderwetse manier" niet.Citaat:
Citaat:Totdat er een kras op je CD staat en je met tandpasta moet smeren op je cd'tje en hopen dat je daarna je paardenspel weer kan spelen
Valentijn5 schreef:Ik heb geen zin om you tube te luisteren want ik vond Spotify altijd prettig. Maar helaas. Ik kan het nog wel op mijn laptop luisteren dat is Windows. Ben benieuwd hoe lang dat zo nog kan.
FabianHorse schreef:En ik heb geen Thunderbolt kabel, heb ik ook geen zin in om te kopen, er moet gewoon een normale internet kabel aan zitten punt uit, niet al dat moeilijke gedoe.
8nnemiek schreef:Een virusscanner moet je echt niet gebruiken op een mac, dan is het logisch dat hij traag wordt. Is gewoon overbodig, mac is zo goed beveiligd dat een virus er onmogelijk in komt als je geen gekke dingen aanklikt en vervolgens een installatie goedkeurt, en áls er al een virus ontdekt wordt dan is Apple er zo snel bij dat er weinig tot geen apparaten besmet raken. Die virusscanners vreten alleen maar geheugen.
_Reneee schreef:Een virusscanner op een Mac![]()
Van met de tijd meegaan ga je niet dood hè.