Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ersina schreef:Ik ben qua wasmachine fan van de Zanussi. Heb sinds ik op mezelf woon altijd een Zanussi gehad. Ze gingen gemiddeld een jaar of 10 mee. Ja de Miele gaat langer mee, maar kost ook 3x zo duur.
) MissBambi schreef:Davina1402 schreef:Wij hebben sinds oktober een Siemens... Goede investering tot nu toe... grote trommel (9 kg even uit het hoofd)... automatische wasmiddel en verzachter toevoer... waardoor we echt minder was middel verbruiken... \
En door de grote trommel wasssen we veel minder... Waterverbruik past ie ook aan op het gewicht van het wasgoed...
Heel veel programma keuze... wordt ook aangeven bij elk programma hoe het energie verbruik is... de machine kan ook op pauze tijdens een programma als je er nog wat bij wilt doen...
Wij kregen ook 10 jaar garantie op de machine... met een extra dat je overal echt garantie op kreeg... dat is wel lekker natuurlijk...
Al moet ik zeggen dat ik hier voor een indesit machientje had... ik zeg machientje omdat deze maar een 5 kg inhoud had... deze heeft 10-11 jaar gedraaid... en dat was een veel goedkopere Wel minder luxe qua programma's en mogelijkheden en ben meer tevreden over deze siemens... maar hij voldeed... En de indesit condens droger die ik destijds tegelijk kocht... die doet het nog steeds......
De mijne kostte destijds 263 euro en geeft inderdaad ook resttijd aan, verbruikt etc.
Kun je wel alle soorten wasmiddel gebruiken bij zo'n automatisch doseringssysteem? Ik gebruik nu voor een volle trommel van 6 of een half dopje vloeibare wasmiddel en vind het wel prettig om bij mijn eigen middelen te blijven, ik vind niet ieder wasmiddel/wasverzachter lekker ruiken
Ik ben eerlijk gezegd niet van plan voor een whirlpool of een B-merk te gaan. Dit omdat het een hele hoop Geldstress meegeeften ik de komende 10 tot 20 jaar goed wil zitten met mijn machine
maar was lekker een weekje vrij... en dus geen PC aangehad...
!