Welk model auto zoek ik?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 10:32

Ik weet het niet, maar hoeveel comfort biedt Dacia? Lijkt me niet onbelangrijk voor jou TS....

Jammer dat de Teepee zo klappert! Ik ben zelf erg gevoelig op de oren en heb daar ook een hekel aan, kan me voorstellen dat je dat liever niet wilt.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 10:41

Op het gebied van comfort is Dacia geen hoogvlieger vind ik, maar dat vind ik van bijvoorbeeld Seat, Kia, Opel en de kleinere Volkswagens ook niet. Allemaal stoelen als kerkbanken zo hard. :+
Bij Franse auto's en bij Fiat zit ik vaak wel weer goed, maar ja, die zijn dan weer niet erg betrouwbaar.
Gelukkig is wat je comfortabel vindt heel persoonlijk, sommige mensen zweren juist bij een stevige stoel...

naomi_rabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 10:45

Ik heb op gaspedaal een Nissan Qasqai gevonden onder de 6000 euro!
6 Eigenlijk. Ze zijn er dus wel :j

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 10:47

Veel succes met je zoektocht dan. Wou het enkel meegeven over dezelfde motor/ electronica bij verschillende merken.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 10:52

Oude model Toyota Auris
Als ik uit een andere auto uitstap heb ik het idee dat ik een hele klim omhoog moeten maken tov dit model.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 11:00

watchthesky schreef:
Op het gebied van comfort is Dacia geen hoogvlieger vind ik, maar dat vind ik van bijvoorbeeld Seat, Kia, Opel en de kleinere Volkswagens ook niet. Allemaal stoelen als kerkbanken zo hard. :+
Bij Franse auto's en bij Fiat zit ik vaak wel weer goed, maar ja, die zijn dan weer niet erg betrouwbaar.
Gelukkig is wat je comfortabel vindt heel persoonlijk, sommige mensen zweren juist bij een stevige stoel...

Mijn ouders wilden geen Opel meer vanwege het comfort. Hebben een Opel Mokka gekocht.
Jaren geleden hadden we een thuiskomer van vakantie, een splinternieuwe Astra (CDTI Station), zo slecht geveerd!! Ik heb nu zelf ook dat type Astra (alleen dan een GTC uitvoering, dus kleiner en benzine), maar het zit waanzinnig lekker! En is zeker niet slecht geveerd. Nu had die natuurlijk 126 k gelopen toen ik 'm kocht, en die eerdere Astra 2600... Dat is wel een verschilletje. Die van m'n ouders is gewoon nieuw, maar zit en rijdt zeer comfortabel. Ouders zeggen zelf dat ze geen verschil voelen met Peugeot.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 12:21

Lalidan schreef:
Achteraf laten inbouwen van CC heb ik al naar gekeken, maar ik heb nog nergens 100 euro gehoord. De goedkoopste was 500 euro, de Hyundai zit al op 750.... Het is wel iets wat ik in mijn achterhoofd hou, maar budgettechnisch word het lastig denk ik.

Ik weet dat er grote prijsverschillen zitten in het achteraf inbouwen van CC. Die hoge bedragen heb ik ook voorbij horen komen. Maar er zijn dus merken waar het een stuk betaalbaarder is.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 12:42

naomi_rabe schreef:
Ik heb op gaspedaal een Nissan Qasqai gevonden onder de 6000 euro!
6 Eigenlijk. Ze zijn er dus wel :j

Mijn vader heeft een qasqai, maar dat vind ik geen hoogzitter hoor :n wel een hoge instap, maar ik als ukkie kom bijna niet boven het stuur uit.
Dan zit ik in mijn ignis vele malen fijner

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 12:45

Suzuki Jimny? Stapt makkelijk in, goed zicht op de weg en is voor lange afstanden ook prettig. Mijn broer en zoon hebben er vorig jaar 5 weken mee door Scandinavië gereisd, waarbij ze meestal maar één nacht overnachtten en weer doorreden. Met mijn rugklachten is het zelfs goed te doen.