De perfecte manier om...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ariannee

Re: De perfecte manier om...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 00:44

Ik vraag me echt oprecht af waarom die helemaal kapot moet... Je kunt hem ook doneren aan een goed doel, kinderen/mensen die het goed kunnen gebruiken. :)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 00:50

Ik zou hem door de midden zagen, zie je tenminste ook nog eens wat erin zit....

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 00:56

Gloa schreef:
Tuurlijk nog meer afval in de zee :roll:

Eerlijk waar mensen waar slaat dit allemaal op???? We moeten massaal aan de vegetarische burgers, biokippetjes en electrische auto's om bewust en duurzaam te leven. Maar om frustraties bot te vieren of simpelweg voor een leuk effect is het wel oké om een duur apparaat die een behoorlijke milleubelasting heeft in de productie maar gewoon kapot te maken en waarschijnlijk (ook erg belastend) in de prullenbak te gooien??? Ik kan daar eelijk waar met m'n hoofd niet bij.

Maak er iemand blij mee die geen cent te makken heeft, geef aan stichting aap of verkoop op mp en geef je opbrengst aan een goed doel. Daar hou je zeker weten een fijner gevoel aan over dan het slopen uit frustratie.

Amen. _/-\o_
En dit heeft niets te maken met moeder spelen. Dit heeft niets te maken met geen geintje mogen uithalen. Dit heeft ook niets te maken met verplicht de telefoon of de opbrengst doneren aan een goed doel. Steek de opbrengst desnoods in eigen zak! :)

Waar het om gaat is het gemak waarmee iets wat niet meer (naar gewenst) behoren functioneerd maar gelijk zo behandeld moet worden. Lever die telefoon dan in daar waar het hoort en dan is het ook klaar.
Het heeft geen enkele zin om je glas braaf naar de glasbak te brengen om vervolgens je telefoon ritueel te verbranden. :)

Daarnaast: als iedereen die zijn auto/koelkast/wasmachine beu is hetzelfde zou doen lopen we echt over 10 jaar allemaal met een mondkapje voor. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 00:58

Ga even ergens anders het goede doel uithangen, kom op.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:09

Goh, wat jammer van dat ecologisch verantwoorde wijzend vingertje. :O

Ts, je zou 'm ook letterlijk op sleeptouw kunnen nemen, terwijl je 'm laat filmen? :+
Neem 'm aan een touwtje mee als je met het OV gaat, in het bos wandelt of iets anders. En vergeet het resultaat daarvan dan niet te delen hier! :D

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:09

lieveli schreef:

Zo mag je het van mij best noemen als je dat nodig vindt. ;)
Wel jammer dat nadenken en een heel klein beetje bewustwording m.b.t deze toch al zo vervuilde wereld automatisch tot een goed doel bestempeld word.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:19

Palmera schreef:
lieveli schreef:

Wel jammer dat nadenken en een heel klein beetje bewustwording m.b.t deze toch al zo vervuilde wereld automatisch tot een goed doel bestempeld word.

Oh, beslissen om met je meuk te blijven zitten behoort opeens tot het kopje "nadenken"?? :') Gelukkig mag iedereen voor zichzelf beslissen wat meuk is.+:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:21

Palmera schreef:
lieveli schreef:

Ik vind het gewoon zo jammer dat het per sé in dit topic moet. Open dan zelf iets.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:23

In een topic waarin gevraagd wordt naar adviezen om een telefoon te molesteren, is het toch helemaal niet zo gek dat er ook adviezen gegeven worden om de telefoon te doneren? Dat het niet is wat de TS wilt horen, is een tweede. :)
Ik heb er eerlijk gezegd nooit over nagedacht om een oude telefoon te doneren, maar door dit topic dus wel en dit ben ik zeker van plan. Ik heb er stomweg nooit eerder bij stilgestaan en vind het dan ook leuk wat zo'n topic teweeg brengt.
Want waarom zou je ook eigenlijk een telefoon stuk maken, als een ander er nog zoveel plezier aan kan beleven?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:26

Je kunt de meuk ook gewoon wegdoen op de daarvoor bestemde manier. :')

Noem mij maar een simpel mens, maar ik hoef godzijdank niet na te denken over hoe ik iets weg doe. Het gaat gewoon weg, en ja, graag op een normale manier.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:29

Gefeliciteerd.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:32

lieveli schreef:
Gefeliciteerd.

Waarom meteen zulke negatieve reacties?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:33

Wat is er negatief aan het woord gefeliciteerd?

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:38

Proficiat.... :+

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:41

Fantastisch dat jullie zo bewust leven. Gelukkig maar, dan hoeven wij over 10 jaar ook geen mondkapje op.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:43

Sla de peulvruchten dan ook maar dik in, dat gaat samen met het verantwoorde mondkapje..... :+

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:45

Dat ze de telefoon wil slopen betekend toch niet automatisch dat ze de telefoon daarna gewoon in de container gooit? Ze kan de telefoon daarna alsnog op een milieu bewuste manier weg gooien. En over het verkopen/doneren van de telefoon, de politie heeft me zwaar afgeraden om ooit een gebruikte telefoon te verkopen gezien alle gegevens die er op gestaan hebben, dat kan nog terug gehaald worden.

Dus lekker slopen die telefoon ts, ik kan je alleen niet helpen met de manier waarop

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:54

lieveli schreef:
Wat is er negatief aan het woord gefeliciteerd?

Ach kom op, zo'n discussie ga ik nieteens aan. We weten allemaal hoe deze reactie bedoeld is op de voorgaande reactie(s).
Je wilt een topic leuk houden, maar dat lukt alleen door zelf leuke dingen bij te dragen. :+

Algemeen:
Waarom moet dit topic meteen een negatieve wending krijgen. Het is een leuk onderwerp, er komen leuke reacties op, laten we dat dan ook zo houden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:59

Jij gaat die discussie wél aan, waarom ontken je dat? Echt jammer.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 02:03

Ik moest even naar de wc en pakte toevallig mijn telefoon er even bij maar wat een reacties...ik reageer morgen uitgebreid maar ik negeer die opmerkingen inderdaad opzettelijk.

En nu ga ik verder slapen.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 02:09

lieveli schreef:
Jij gaat die discussie wél aan, waarom ontken je dat? Echt jammer.

Jij stelt een vraag, ik geef een antwoord. Dat is geen discussie voeren.
We kunnen ook hierover een discussie gaan voeren, maar echt, het is 1 uur 's nachts, ik heb betere dingen te doen en jij vast ook. :D
Daarnaast vind ik het zonde van het topic.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 02:13

Dus nu laat je me slapen, denkende dat er mensen zijn op deze planeet die het woord feliciteren als negatief beschouwen. Mooi is dat ;(

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 02:33

Best wel jammer dat het milieu aspect zo wordt weggewuifd. Er is niks mis mee om daar ook eens bij stil te staan.

Ergens hierboven stond een reactie waar ik me wel in kan vinden. De telefoon op een grappige manier om zeep helpen kan daarna prima hand in hand gaan met het milieubewust opruimen er van. :j

Doneren is lief bedoeld, maar inderdaad wie weet welke info er nog af kan worden gehaald?

En ontopic;
Van een hoog gebouw gooien, wel gelijk ergens live streamen dan ofzo als je de camera aan zet, dan is het beeld ook meteen opgeslagen. Als ie kapot valt, heb je kans dat je de beelden van het ding zelf niet meer terug kan halen.

Met de auto pletten lijkt me ook wel grappig!

Best lastig om nog iets creatiefs te bedenken! Zouden er op YouTube niet wat ideeën te vinden zijn? Ik ga kijken haha! :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 06:28

Iedereen mag zeggen wat ie wil hier, het is een openbaar forum. :j Maar het is aan mij of ik overal op reageer of berichten negeer. En ook of ik wat met de suggesties doe is aan mij. Dat je het niet leuk vindt als ik een bericht negeer is niet mijn probleem. Daar kies ik bewust voor omdat ik de behoefte niet heb aan die antwoorden. Maar je mag ze gewoon geven.

Weggeven of doneren of verkopen zijn natuurlijk opties maar niet opties waar ik naar op zoek ben.

Ik ga mij niet in de discussie mengen, ik lees alles en pak de dingen eruit die ik wil. :)

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:07

TS, ben je bekend met "Will It Blend?" :D

Misschien word je ook wel een youtube succes!