Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)Chocopasta schreef:Ik zal mijn schoonmaakgewoontes maar verzwijgen hier.. Ben niet zo heel fanatiek
Sizzle schreef:Ik voel me nu heel vies na het lezen van dit topic

: wel ik ben huismoeder dus het huis in orde houden, en de hele kinderen en beestenboel dus ook. En ik verwonder mij er ook elke dag terug dat het tijdens het opstaan weer zo vuil ligt als de ochtend ervoor
. Maar ja, kindjes die morsen van alles constant, katten die
, honden die verharen voor een heel dekbed te kunnen vullen en ze komen met hun vuile poten binnen. Katten die met vuile poten binnen komen en op de kasten enzo springen. En dan nog niet te spreken over de rommel van de kindjes en man. Oké toegeven, in die twee a drie uur zit ook wel kattenbak, vuilbakzakken legen, afwasmachine vullen en legen enzovoort wel bij in. En ja hoor, ik vloek dikwijls dat ik zoveel tijd in mijn huis steek door de kindjes en dieren, maar ik zou ze ook niet kunnen missen. Mocht ik terug gaan werken, dan zou ik wel met een probleem zitten hoe ik het ooit nog zou klaar krijgen allemaal . . .
. Nagini schreef:Elke keer lees ik weer "beddengoed wekelijks, want anders is het vies".
Lol weet niet hoe de meeste van jullie het bed in rollen hoor.
In het paardenkloffie?
Als je toch vers gedouched bent ha je toch schoon erin.
In de winter nog minder haha.
Noor schreef:Dank voor jullie reacties! Ik zal m'n vriend het topic laten lezen![]()
![]()
Maar verder gaat het het mij nu vooral om die extra klussen. Vinden jullie 1x per maand een bepaalde ruimte echt grondig aanpakken overdreven? (Badkamer bv alle tegels/ slaapkamer Alles met nat afnemen/ keuken alle kastjes (en er bovenop) etc.
Ik denk dat dat lekker fris is en dat bv 2x per jaar de keuken op bovenstaande manier doen niet overdreven is
Noor schreef:Dank voor jullie reacties! Ik zal m'n vriend het topic laten lezen![]()
![]()
Maar verder gaat het het mij nu vooral om die extra klussen. Vinden jullie 1x per maand een bepaalde ruimte echt grondig aanpakken overdreven? (Badkamer bv alle tegels/ slaapkamer Alles met nat afnemen/ keuken alle kastjes (en er bovenop) etc.
Ik denk dat dat lekker fris is en dat bv 2x per jaar de keuken op bovenstaande manier doen niet overdreven is
Goof schreef:Noor schreef:Dank voor jullie reacties! Ik zal m'n vriend het topic laten lezen![]()
![]()
Ik denk dat men je al drie pagina's lang probeert duidelijk te maken dat die ruimtes echt wel vaker dan 1x per maand gedaan mogen worden.