Jennyj01 schreef:[/quote=“Nico12”]
Wat ik mis: waarom zou iemand dit willen. ( mijn TV van 65 inch kan naar de stort ).
Of is dit voor daklozen, drugs gebruikers in de bijstand?
Of denkt men de wereld te kunnen verbeteren?
En voor de werkenden, wat ga je doen met je geld? (duurder paard)
Snap er geen biet van.
Dit zijn nou vaak ook de vragen die ik krijg wanneer ik mijn plan eens voor leg. Wat ik overigens niet zo vaak meer doe. Omdat ik niet zo’n zin meer heb om het uit te leggen.
- Waarom zou ik het willen? Na vele keren verhuisd te zijn ben ik er achter gekomen dat ik met veel minder ruimte toe kan. Maar met een beetje creativiteit kan jou tv gewoon blijven.
-dergelijke plannen vragen om eigen grond en investeringen die zelden door een bank te financieren zijn. Dus niet geschikt voor daklozen, junks en mensen in de bijstand.
-ik denk inderdaad de wereld een beetje te kunnen verbeteren. En mijn eigen wereld vele malen te kunnen verbeteren.
- wat doe ik met mijn geld? Wanneer alle plannen gerealiseerd zijn zal ik minder geld nodig hebben aan vaste lasten. Ik zou minder kunnen gaan werken. Meer kunnen reizen. Of kunnen sparen voor reizen die nu echt onbereikbaar zijn voor mij. Maar ik zou mijn tijd (of geld) ook kunnen gebruiken om anderen te helpen. Kortom legio mogelijkheden.
-ik hoop dat het me meer vrijheid geeft in de keuzes die ik kan en wil maken. Minder vast te zitten aan financiële verplichtingen. En vooral veel minder spullen nodig te hebben. En dat wat ik bezit gebruikt tot het op is.[/quote]
Tja, iets duidelijker.