Je zou er bijvoorbeeld ook alle dierenspullen in kunnen doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nontie schreef:Even heel off-topic: Hoe heb je die planken vast gemaakt aan de trap?
Wij hebben zo'n zelfde trapkasthoek (echt de opruimtips hier worden meegenomen, ideaal!) maar als ik de planken vastschroef van onder, heb ik allemaal gaten in mijn voet en traplopen op naalden ivm dunne traptreden
Tink89 schreef:nontie schreef:Even heel off-topic: Hoe heb je die planken vast gemaakt aan de trap?
Wij hebben zo'n zelfde trapkasthoek (echt de opruimtips hier worden meegenomen, ideaal!) maar als ik de planken vastschroef van onder, heb ik allemaal gaten in mijn voet en traplopen op naalden ivm dunne traptreden
Je kunt die planken toch aan de uiteinden vastmaken? Dus aan de muur waar de andere planken ook hangen en de muur waar de deur in zit? Ze zijn maar zo kort dat met een stevige plank en niet al te zware belading, dat gewoon zou werken. Hadden wij in het vorige huis ook.
Niwla schreef:Herkenbaar dit.Is het niet gewoon zo dat je teveel zooi erin probeert te proppen waardoor het een zooitje wordt?
Door een rekje aan je deur te maken heb je al meteen iets meer opbergruimte:
[ Afbeelding ]
Shanna schreef:Ik doe lopend boodschappen zonder trolley..
De flessen blijven dus in een bigshopper gaan
Arashah schreef:maar ik zie heel snel weer een bom ontploffen daar