Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.

Booooo schreef:[ Afbeelding ]
Hier kun je het zien. Ze heeft het zelf ook gezien.
Verzekering weet ik niet of ze die heeft, rechtsbijstand in ieder gebal niet aansprakelijkheid weet ik niet.
Gulpje schreef:Ik vind je username in combinatie met dit topic eigenlijk wel passend
Booooo schreef:Voor degene die het duidelijk niet snappen.. Het hele gordijn had net als de hoek moeten zijn. De hoeken zijn dus prima, die hangen namelijk een stukje van de grond. De rest van het gordijn is nog veel te lang. Die liggen gewoon op de grond.
Booooo schreef:Gulpje schreef:Ik vind je username in combinatie met dit topic eigenlijk wel passend
Leg uit?
Voor degene die het duidelijk niet snappen.. Het hele gordijn had net als de hoek moeten zijn. De hoeken zijn dus prima, die hangen namelijk een stukje van de grond. De rest van het gordijn is nog veel te lang. Die liggen gewoon op de grond.
Booooo schreef:De strijkband is trouwens niet meer los te krijgen volgens het atelier omdat de gordijnen dik zijn en het er goed ingestreken zit, trek je het gordijn kapot.
Ik heb inmiddels een ander atelier gesproken en daar gaan de gordijnen nu naar toe.
Al met al blijkt dit een dure les te zijn, en laat ik voortaan alles op maat maken, dan was ik net zoveel kwijt geweest.
Bijstellen met haken kan niet, ze hangen al op zijn kortst.
Booooo schreef:Voor degene die het duidelijk niet snappen.. Het hele gordijn had net als de hoek moeten zijn. De hoeken zijn dus prima, die hangen namelijk een stukje van de grond. De rest van het gordijn is nog veel te lang. Die liggen gewoon op de grond.